در نشستی با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد

تاکید معاونین سیما و صدای رسانه ملی بر تولید برنامه‌های درخور هفته دفاع مقدس

علی دارابی معاون سیما و محمدحسین صوفی معاون در نشستی با حضور سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بری تولید برنامه‌های با کیفیت و درخور هفته دفاع مقدس تاکید کردند.
کد خبر: ۲۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ - 13September 2014

تاکید معاونین سیما و صدای رسانه ملی بر تولید برنامه‌های درخور هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، برنامههای رسانه ملی در هفته دفاع مقدس، با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دو نشست جداگانه با علی دارابی معاون سیما و محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی، تشریح شد.
 
دارابی معاون سیمای رسانه ملی، در این جلسه با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به دستاوردهای دوران دفاع مقدس، از مدیران و برنامه سازان سیما خواست با اهتمام بیشتر برنامههای ویژه و درخور را برای دفاع مقدس تدارک ببینند.
 
وی با اشاره به ساخت سریالهای متنوع با موضوع دفاع مقدس در شبکههای مختلف سیما، بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر مدیران شبکههای سیما با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد.
 
دارابی برخی برنامههای شاخص سیما را برای هفته دفاع مقدس امسال برشمرد که میتوان به سریال ۱۱۰ قسمتی کیمیا اشاره کرد که به برهههای زمانی پیش از انقلاب، دفاع مقدس و بعد از جنگ تحمیلی میپردازد.
 
وی در ادامه با اشاره به برنامهٔ «خنداونه»، آن را یکی از بهترین برنامههای سیما عنوان کرد و گفت: این برنامه در هفته دفاع مقدس به اجرای ویژهبرنامههایی با مضمون جنگ تحمیلی خواهد پرداخت.
 
معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به دیگر برنامههای هفته دفاع مقدس در تلویزیون اشاره کرد و گفت: سریال معراجیها یکی از کارهای فوقالعاده در موضوع دفاع مقدس است که حرفهای پروپیمانی برای جذب مخاطب دارد. این برنامه که درونمایه طنز هم دارد، به موضوع راهیان نور میپردازد.
 
صوفی: تولید و پخش برنامههای دفاع مقدسی در طول سال ادامه دارد
 
 
محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی نیز در نشست سردار کارگر با مدیران رادیو، اظهار کرد: ما تا پیش از این در رادیو با محدودیتهایی در زمان و موضوع مواجه بودیم. ولی امروز دیگر این محدودیتها رفع شده است.
 
وی افزود: امروز بین شبکههای مختلف تقسیم کار شکل گرفته است و هر شبکه با توجه به موضوع خود، در طول سال به موضوع شهدا و دفاع مقدس میپردازد.
 
صوفی تصریح کرد: تولید و پخش برنامهها با موضوع دفاع مقدس تنها به مناسبتهایی همچون هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و سوم خرداد محدود نشده و در طول سال پخش برنامههای ادامه دارد.
 
وی با اشاره به لزوم همکاری رادیو و بنیاد حفظ آثار، بیان کرد: با توجه به اینکه ما باید در هفته دفاع مقدس حداقل ۲۰ ساعت برنامه دفاع مقدسی داشته باشیم، لازم است با همکاری پژوهشکده دفاع مقدس و سازمانهای مختلف بنیاد، کارگروهی برای تعیین موضوع شکل گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها