پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران به‌مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری»

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «محمدعلی، ابوالقاسم و حجت‌الله عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ - 20February 2018

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران به‌مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری»به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «محمدعلی، ابوالقاسم و حجت‌الله عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این متن آمده است: درگذشت غم‌انگیز پدر بزرگوار شهیدان عبوری‌ها که مصادف شد با شب شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) موجب تأثر و تألم اینجانب شده است.

قطعا مردم ولایت‌مدار و قدرشناس استان مازندران به‌ویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه و اعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان «حسن عبوری» بوده و مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار کرده و از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عزیز عبوری‌ دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و بیت شریف شهیدان عبوری‌ها از خداوند سبحان علو درجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسألت می‌کنم و برای بازماندگان، همسر و فرزندان ایشان به ویژه شهردار ارزشی شهرمان مهدی عبوری صبر و شکیبایی آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار