سردار کارگر و دارابی در جمع خبرنگاران مطرح کردند؛

انجام هماهنگی‌ها برای ارتقای کمی و کیفی پوشش رسانه‌ای راهیان نور

رییس ستاد مرکزی راهیان نور و معاون امور استان‌های رسانه ملی هدف از برگزاری نشست مابین خود را انجام هماهنگی‌های بیشتر برای ارتقای کمی و کیفی پوشش رسانه‌ای راهیان نور عنوان کردند.
کد خبر: ۲۸۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷ - 27February 2018

انجام هماهنگی‌ها برای ارتقای کمی و کیفی پوشش رسانه‌ای راهیان نوربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور در حاشیه نشست رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با معاون امور استان‌های رسانه ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خدمت دکتر دارابی در سازمان صدا و سیما رسیدیم که تمامی مسئولان استانی سازمان نیز در این نشست تشریف داشتند.

وی ادامه داد: در این نشست، هم‌اندیشی صورت گرفت و بحث و تبادل نظر کردیم که چه کارهایی می‌توان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور و سازمان صدا و سیما انجام داد. انتظار ما از سازمان صدا و سیما که در رابطه با دفاع مقدس و راهیان نور پیش‌قدم است، این می‌باشد که عظمت دفاع مقدس که در 58 یادمان در 7 استان متبلور شده است، به استحضار مردم رسانده شود و حضور مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نشان داده شود.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: صدا و سیما در سال‌های گذشته در خط مقدم راهیان نور بوده و انتظار است در سال جاری و سال‌های آینده نیز همان‌گونه باشد. در این نشست نظراتی در خصوص اطلاع‌رسانی، محتوایی و ساخت برنامه‌ها ارائه شد که الحمدلله این کار در حال انجام است و امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته وضع بهتری داشته باشیم و ان‌شاالله همین‌طور خواهد بود.

دکتر «علی دارابی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما نیز گفت: یکی از وظایف و برنامه‌های رسانه ملی ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و نکوداشت شهدا و اسوه‌های دفاع است. این‌ها در ساختارهای مختلف از جمله ساخت مستند، انیمیشن، فیلم و سریال و پخش گزارش‌های خبری انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: اکنون بیش از 12 سریالی که در مراکز استان‌ها در حال ساخت آن هستیم، در رابطه با دفاع مقدس است. همچنین 130 مستند نمایشی در رابطه با شهدای مدافع حرم در حال ساخت است.

دارابی بیان داشت: در بحث راهیان نور قرارگاه هفت‌گانه‌ای در استان‌های مرتبط با راهیان نور داشتیم. برگزاری این نشست برای انجام هماهنگی‌ها و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها بود.

وی گفت: از نیمه اسفند به بعد برنامه‌های ویژه راهیان نور از رسانه ملی پخش می‌شود و جدول پخش برنامه‌های استانی نیز با توجه به راهیان نور تنظیم می‌شود. بحث‌ها و گفت‌وگوهایی نیز در حوزه جوانان و خانواده‌ها که بیشترین مشتاقان سفرهای راهیان نور هستیم، انجام شد.

معاون رسانه ملی در پایان عنوان کرد: رسانه ملی تلاش می‌کند پا به پای مردم عزیزمان که در حال تبدیل کردن راهیان نور به یک فرهنگ عمومی هستند، یاور دست‌اندرکاران راهیان نور باشد و امیدواریم شهدا نیز این کمترین کاری که در حوزه خود می‌توانیم انجام بدهیم را از ما قبول بکنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار