کتاب زندگی‌نامه اولین شهید مدافع حرم در قزوین رونمایی شد

در مراسمی با حضور خانواده‌های شهدا از کتاب «یادت باشد» زندگی‌نامه اولین شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی در قزوین رونمایی شد.
کد خبر: ۲۸۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ - 03March 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عصر شنبه جمعی از خانواده های شهدا در سالن تبلیغات اسلامی قزوین دور هم جمع شدند تا به دور از هرگونه هیاهو و جنجال بدون این که مسئولان زیادی هم در میانشان باشد در فضایی صمیمی و البته توام با معنویت با خود خلوت کنند و در فضایی آرام چند قطره اشکی بریزند و به یاد شهدای مدافع حرم ذکری بگویند و صلواتی نثار کنند.

در این مراسم خانواده شهید صدرزاده فرمانده دلاور فاطمیون در سوریه و شهید سیاهکالی مرادی و جمعی از خانواده های دیگر شاهد در کنار حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید، حجت الاسلام نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام عادل مدیرکل اوقاف به یاد شهیدی دیگر از سلاله پاکان گردهم آمدند و فاتحه خواندند.

شرکت کنندگان برای شهید پاییزی حرم حمید سیاهکالی مرادی که در خزان سال ۸۹ به کربلا رفت و در پاییز سال ۹۱ عقد کرد، در پاییز سال ۹۲ ازدواج کرد و در پاییز سال ۹۴ به شهادت رسید یادمانی گرفتند و از کتاب زندگینامه این شهید رونمایی کردند.

کتاب «یادت باشد» در ۳۷۸ صفحه در سه بخش نگارش شده که بخش اول به زندگینامه، بخش دوم به وصیت نامه و بخش سوم نگارخانه ای از تصاویر شهید است.

این کتاب هفت سین هم دارد که در هر سین بخش های از زندگی شهید از زبان همسر شهید به شیوه ای روان و ساده بیان شده است.

نگارش این کتاب در مدت دو سال توسط محمد رسول ملاحسنی صورت گرفته و بازنویسی متن نیز توسط رقیه ملاحسنی، طراحی توسط آرزو آقابابایی و ویراستای توسط لیلا حاتمی به روایت همسر شهید صورت گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار