اسکندری:

ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷/ ۶۴ هزار نفر، نام خود را در سامانه رزرو کرده‌اند

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار نفر در حج تمتع ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 10March 2018

ثبت‌نام قطعی ۶۱ هزار زائر در حج ۹۷/ ۶۴ هزار نفر، نام خود را در سامانه رزرو کرده‌اندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید وحید اسکندری در گفت‌و‌گویی، در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج 97 گفت: ثبت‌نام از زائران از روز سه‌شنبه 8 اسفند آغاز و زائران می‌بایست با مراجعه به سایت reserve.haj.ir ثبت‌نام و انتخاب کاروان‌ خود را قطعی کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام از زائران حج تمتع توسط سازمان حج و زیارت و دفاتر کارگزاری گفت: تا کنون 64 هزار زائر، ثبت‌نام قطعی خود را در با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir رزرو کرده‌اند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت افزود: از این تعداد 61 هزار زائر با تعیین کاروان ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

اسکندری ادامه داد: طول سفر حج حداقل 28 روز و حداکثر 41 روز است و زائرانی که می‌خواهند مدت زمان کمتری را در سفر باشند از هم اکنون در خصوص انتخاب کاروان‌هایی با مدت اقامت کمتر، اقدام کنند که بعد از این امکان کاهش زمان سفر زائران و یا بازگشت زودهنگام به کشور فراهم نیست.

 وی اذعان کرد: کاروان‌های حج امسال به 4 گروه 85، 115، 135 و 165 نفره تقسیم‌بندی شده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تمام کاروان‌های مدینه قبل و مدینه بعد حدود شش روز در شهر مدینه اقامت دارند و مابقی برنامه سفر زائران با اقامت در شهر مکه است.

وی گفت: کسانی که دارای قبض حج تا پایان دی ماه 85 هستند اکنون فراخوان شده‌اند و به دلیل تفاوت هتل‌ها حدود 23 قیمت متفاوت اعلام شده که پایین ترین سطح پرداخت 12 میلیون و 100 هزار تومان و بالاترین 17 میلیون و 100 هزار تومان است. ضمن اینکه پروازها از 26 تیر آغاز می‌شود.

اسکندری افزود: برای رفاه حال حجاج پرداخت هزینه سفر 2 مرحله‌ای است. و در مرحله اول پرداخت، زائران علاوه بر ودیعه اولیه و سود آن، باید حدود 6 میلیون و 700 هزار تا 7 میلیون تومان پرداخت کنند. مابقی را در مرحله دوم در اوایل سال 97 پرداخت می کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها