مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

موفقیت رزمندگان در دفاع از نظام مرهون فداکاری مادران و همسران آن‌ها است

«مراد حسنی» گفت: موفقیت رزمنده‌های ما در دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی، مرهون مقاومت، فداکاری، ایثار، تقوا و تدین مادران و همسران آن‌ها است.
کد خبر: ۲۸۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ - 12March 2018

موفقیت رزمندگان در دفاع از نظام اسلامی مرهون فداکاری مادران و همسران آنهاستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، سردار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، امروز (دوشنبه) در پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» و تکریم از مادران و همسران شهدا که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: معتقدیم موفقیت رزمنده‌های ما در دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی، مرهون مقاومت، فداکاری، ایثار، تقوا و تدین مادران و همسران آن‌ها است که زمینه را فراهم کردند تا رزمندگان به دفاع از آب و خاک بپردازند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بیشترین مشکلات خانه، تربیت فرزندان و مدیریت خانواده بر دوش بانوان بود و توفیقاتی که امروز نصیب جانبازان و شهدا شده است به برکت بانوانی بوده که فرزندان شایسته‌ای تحویل جامعه داده‌اند.

حسنی خاطرنشان کرد: امروز ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و استکبار خواب راحتی به برکت وجود انقلاب ندارد، چرا که کشور ما از هر لحاظ در منطقه و خاورمیانه اثرگذار است و با تمام توان وارد میدان شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان کردستان یادآور شد: دشمنان امروز دست به دامان کشور‌های دیگر علیه ایران شده‌اند و حتی حضور ایران در کشوری مانند «سوریه» را سد راه توطئه‌های خود می‌دانند.

وی با اشاره به جایگاه‌ بانوان در جامعه امروز، بیان کرد: امروز بانوان وظیفه سنگین‌تری برعهده دارند و باید با تربیت فرزندانی در شأن جامعه اسلامی، آینده آن‌ها را تضمین کنیم.

حسنی ایران اسلامی را الگوی جهانی خواند و اضافه کرد: تا زمانی که وحدت شیعه و سنی در کشور وجود داشته باشد، ایران همچنان سرآمد جهان خواهد بود.

وی در پایان گفت: مردم ما همیشه آگاه و بیدار هستند و اجازه نخواهند داد که دشمنان با توطئه‌افکنی خود، تفرقه‌ای بین آن‌ها ایجاد کنند و برای حفظ ایران اسلامی و ارزش‌های دینی خواهند کوشید.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم با حضور مسئولان حاضر، از چهار کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد و مادران و همسران شهدا نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار