ما توانستیم ۲۳۰/ امیر سیفی:

راهیان نور ثابت کرد به یک نیروی مسلح تکلیف‌محور رسیده‌ایم

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: راهیان نور یک صحنه متعالی، منطقی و روشمند علمی است که به جهانیان ثابت کرد ما از نیرو‌های مسلح ماموریت‌محور عبور کرده‌ و به یک نیروی تکلیف‌محور رسیده‌ایم.
کد خبر: ۲۸۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 18March 2018

راهیان نور ثابت کرد به یک نیروی مسلح تکلیف محور رسیده‌ایمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «حسن سیفی» فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش اظهار داشت: راهیان نور نمایشگاهی است که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در چهار دهه گذشته به نمایش می گذارد.

وی افزود: نیروی مسلح قبل از انقلاب یک نیروی مسلح زینتی و تشریفاتی بود. در آن زمان مدارس و دانشگاه های ما زینتی بودند و وقتی نظامی زینتی باشد و دغدغه مردم را نداشته باشد تمام جامعه زینتی می شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش ادامه داد: راهیان نور یک صحنه متعالی، منطقی و روشمند علمی است که به جهانیان ثابت کرد ما از نیروهای مسلح ماموریت محور عبور کرده ایم و به یک نیروی تکلیف محور رسیده ایم.

وی با بیان اینکه مومن ترین مردم جامعه که لباس رزم به تن می کنند از اقتدار نظام دفاع می کنند، اظهار کرد: در دفاع مقدس نیروهای مسلح ما از حالت زینتی خارج و با دادن 49 هزار شهید ارتش، 44 هزار شهید سپاه و 64 هزار شهید در بسیج به دشمن ثابت کردند که از حالت نیروی زینتی خارج شده اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار