ما توانستیم ۲۶۷/ سردار کارگر:

با تکیه بر توان داخلی «ما توانستیم» به خودکفایی برسیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس حتی سیم خاردار وارد می‌کردیم، اما امروز با تکیه بر توان داخلی، ما توانستیم در اکثر زمینه‌ها به خودکفایی برسیم و نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در تمامی منطقه توانستیم تاثیرگذار باشیم که این تاثیرگذاری را می‌توان با آزادسازی سوریه مشاهده کرد.
کد خبر: ۲۸۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 19March 2018

با تکیه بر توان داخلی «ما توانستیم» به خودکفایی برسیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور ضمن بازدید از یادمان شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: راهیان نور بزرگ‌ترین جریان فرهنگی کشور بعد از راهپیمایی عظیم اربعین است.

وی افزود: همانطور که جبهه انسان‌ساز بود راهیان نور هم  باید این انسان‌سازی را به جوان‌ها نشان دهد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خودسازی مسوولین و انجام کار درست را دو عامل اثرگذاری در راهیان نور دانست و خاطرنشان کرد: هدف مقدس، ابزار مقدس و فرماندهی مقدس است که عامل تاثیر گذاری در راهیان نور شده است.

سردار کارگر در پایان به پویش «ما توانستیم» اشاره کرد و گفت: ما در دفاع مقدس حتی سیم خاردار وارد می‌کردیم، اما امروز با تکیه بر توان داخلی، ما توانستیم در اکثر زمینه‌ها به خودکفایی برسیم و نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در تمامی منطقه توانستیم تاثیرگذار باشیم که این تاثیرگذاری را می‌توان با آزادسازی سوریه مشاهده کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار