ما توانستیم ۴۶۳/ جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

راهیان نور یکی از ضرورت های جامعه است/ درک عظمت راهیان نور برای همه مسئولین ضرورت دارد

«حسین محمدرضایی» گفت: راهیان نور یکی از ضرورت‌های جامعه است؛ این مسئله را برخی درک نکرده‌اند و خیلی‌ها هم اصلا نمی‌دانند راهیان نور چه عظمتی دارد.
کد خبر: ۲۸۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ - 29March 2018

راهیان نور یکی از ضرورت های جامعه است/ درک عظمت راهیان نور برای همه مسئولین ضرورت داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، در جمع زائران راهیان نور در یادمان عملیات «والفجر ۸» (اروند کنار)، اظهار داشت: برای حفظ انقلاب اسلامی نیاز به توکل به خدا داریم، چرا که رهبر انقلاب فرمودند: «آنچه باعث ماندگاری انقلاب شد، توکل به خداست؛ اگر این توکل نباشد قطعا ناتوانیم»، اگر به امکانات و توانمندی دشمن فائق شدیم، تنها راهکار این است که خود را به تنها قدرت واقعی وصل کردیم، قطعا با این راه حفظ خواهیم شد و در برابر دشمن به برتری دست خواهیم یافت.

وی افزود: در دفاع مقدس خیلی چیز‌ها داشتیم که شاید ساعت‌ها، ماه‌ها و سال‌ها برای بازخوانی وقت نیاز دارد.

محمدرضایی با اشاره به اینکه راهیان نور می‌تواند در فناوری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر شود، ادامه داد: باید این فرهنگ عظیم کشف و استخراج و در اختیار نسل‌ها قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: اندیشمندان و دانشمندان باید نظراتی ارائه دهند که توانمندی در راهیان نور را مضاعف کند. الان هم خیلی بهره برداری می‌کنیم، اما هنوز تا بهره برداری از ظرفیت حداکثری را فاصله داریم.

وی وحدت و اتحاد مردم ایران را در دفاع مقدس عامل پیروزی دانست و گفت: امروز هم برای موفقیت در این امر فرهنگی به اتحاد نیازمندیم تا دستگاه‌ها در کنار همدیگر قرار گیرند و برای گسترش انقلاب اسلامی از آن استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: بعضی از دستگاه‌های دولتی وارد شدند، اما واقعیت این است که خیلی‌های دیگر هنوز نیامدند و با این موضوع بیگانه‌اند و راهیان نور را به عنوان ضرورت تلقی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: راهیان نور یکی از ضرورت‌های جامعه است؛ این مسئله را برخی درک نکرده‌اند و خیلی‌ها هم اصلا نمی‌دانند راهیان نور چه عظمتی دارد. الان متاسفانه نه تنها کمک نمی‌کنند بلکه خیلی مواقع مانع تراشی می‌کنند.

وی متذکر شد: انتظار است همه دستگاه‌ها بیایند و ببینند چه اتفاقی در راهیان نور می‌افتد.

این مسئول گفت: حضور راویانی که در دفاع مقدس شاهد جانفشانی شهدا بودند، قطعا در جامعه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار