رئیس حوزه هنری خوزستان:

خوزستان باید در حوزه ادبیات پایداری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: خوزستان باید در حوزه ادبیات پایداری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد چرا که ما مفتخر هستیم که سال‌ها پایتخت مقاومت و پایداری در دوران دفاع مقدس بوده‌ایم.
کد خبر: ۲۸۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ - 09April 2018

خوزستان مفتخر است که سالها پایتخت مقاومت و پایداری بوده استحجت‌الاسلام سید«شهاب‌الدین طباطبایی» رئیس حوزه هنری خوزستان در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان، اظهار داشت: مبنای شکل گیری حوزه هنری ایجاد فضا و بستر و نیز بیان هنرهای دینی و انقلابی توسط جوانان متعهد و ارزشی است.

وی با بیان اینکه کارهایی در زمینه ادبیات پایداری از جمله چاپ کتاب‌های «شهید شرافت» و «دین» انجام شده، افزود: خوزستان باید در حوزه ادبیات پایداری حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد چرا که ما مدعی و مفتخر هستیم که سالها پایتخت مقاومت و پایداری در دوران دفاع مقدس بوده‌ایم.

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: خوزستان در حوزه ادبیات، شعر و داستان شاعران بسیار توانمندی دارد که در این حوزه چاپ کتاب پژوهشی «شرجی تر از جنگ» از «داود رضا کاظمی» در دو جلد در دست اقدام است. این کتاب تاریخ ادبیات پایداری و مقاومت را بررسی می کند.

وی با اشاره سالروز شهادت «شهید آوینی» گفت: در هفته هنر انقلاب برنامه‌هایی از جمله افتتاحیه نمایشگاه با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در برخی از شهرستان‌ها از جمله اهواز و آبادان را خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد که در برنامه‌های مختلف هنری ارتباط بیشتر و بهتری با نسل جوان برقرار کنیم و اشاعه دهنده فرهنگ ناب و غنی دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار