فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق:

سپاه و ارتش 2 بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی هستند

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش به عنوان 2 بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی از اسلام دفاع کرده و خواهند کرد و به عنوان یک نیروی الهی گوش به فرمان ولی امر هستند.
کد خبر: ۲۸۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ - 15April 2018

سپاه و ارتش 2 بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی نشست خبری امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال ­شرق کشور و فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­ شرق نزاجا با اصحاب رسانه با هدف تشریح برنامه‌های این روز در قرارگاه منطقه‌ای شمال­ شرق برگزار شد.

آذریان با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌­ای در کشور شعار انحلال ارتش را سر دادند و به دنبال کاهش تعداد کارکنان ارتش از نظر سازمانی بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه ارتش در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تثبیت آن نقش مؤثری داشت حضرت امام خمینی در پیامی که 28 فروردین­ ماه 1358 صادر فرمودند تضعیف ارتش را تضعیف اسلام دانستند. این پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر انحلال ارتش بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­ شرق نزاجا خاطرنشان کرد: به همین جهت 29 فروردین را که روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده، برای خود یک افتخار می­ دانیم و همه ساله در این روز، یگان­‌های ارتش ویژه برنامه­ هایی را برگزار می­‌کنند.

آذریان گفت: در منطقه شمال­ شرق، یگان­‌های ارتش به همراه دیگر یگان ­های نیروهای مسلح با ساز و برگ نظامی در قالب رژه موتوری و پیاده توانمندی خود را به نمایش می‌گذارند. امسال به مناسبت 29 فروردین رژه یگان­ های ارتش در مشهد به همراه نمایش چتربازان نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ساعت 8:30 صبح در میدان 15 خرداد برگزار می‌شود که همزمان در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی این مراسم با حضور مسئولین لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده آنها، رونمایی از جلد هشتم کتاب «تاریخ لشکر خراسان» و نمایش تئاتر «منطقه آرام» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­ شرق ابراز داشت: در حال حاضر، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به دنبال انجام مأموریت‌های سازمانی خود در حفاظت از کشور اسلامی­ مان و برقراری امنیت پایدار و حفظ نظام جمهوری اسلامی، از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و ارتش جمهوری اسلامی به عنوان جزیی از نیروهای مسلح در برابر هر تهدید احتمالی خواهد ایستاد.

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی به عنوان 2 بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی از اسلام دفاع کرده و خواهند کرد و به عنوان یک نیروی الهی گوش به فرمان ولی امر هستند و هرگز به دشمنان اجازه تعدی به مرزهای ایران اسلامی را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار