فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید مخبری:

تجهیزات و ادوات ارتش بهینه‌سازی و به‌روز شده است/ دلاوران ارتش با استقامت از مرز‌های ایران پاسداری می‌کنند

امیر سرتیپ دوم «علی مظهری» گفت: تجهیزات و ادوات نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهینه‌سازی و به‌روز شده و وجود جوانان با انگیزه و ولایی نیز موجب اقتدار بیشتر ارتش شده است.
کد خبر: ۲۸۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 16April 2018

تجهیزات و ادوات ارتش بهینه‌سازی و به‌روز شده است/ دلاوران ارتش با استقامت از مرز‌های ایران پاسداری می‌کنندامیر سرتیپ دوم «علی مظهری» فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر مخبری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان این‌که روز ۲۹ فروردین‌ماه به فرموده امام راحل به نام «روز ارتش» نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب پا در رکاب نظام اسلامی فعالیت کرده است.

وی با بیان این‌که اکنون ۴۰ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد، افزود: امروز دلاوران ارتش جمهوری اسلامی حاضرند با نثار جان خود و با استقامت از مرز‌های ایران اسلامی پاسداری و از هرگونه هجوم و دست درازی دشمن جلوگیری کنند.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی زنجان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید گلگون کفن و ۱۶۲ هزار جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب کرده و با تمام توان پا در رکاب نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امیر «مظهری» به آمادگی رزمی ارتش اشاره کرد و گفت: تجهیزات و ادوات نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهینه‌سازی و به روز شده و وجود جوانان با انگیزه و ولایی نیز موجب اقتدار بیشتر ارتش شده است.

وی تصریح کرد: این آمادگی با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس و همچنین مقتضیات زمانی روز به روز بیشتر شده است و ارتش آماده است تا با تمام توان از تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار