دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان با مدیرکل اتکا استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با مدیرکل فروشگاه‌های اتکا استان دیدار و بر همکاری‌های دوجانبه در برنامه‌ها تاکید کردند.
کد خبر: ۲۸۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ - 17April 2018

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مدیرکل اتکا استانبه گزارش دفاع پرس از گرگان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با «رضا امیری» مدیر کل فروشگاه های اتکا استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: خانواده بزرگ نیروهای مسلح، اتکا را از خودشان می دانند و نیازمندی‌های خود را از اتکا تامین می‌کنند، زیرا اتکا خدمات بسیار ارزشمند و خداپسندانه به نیروهای مسلح ارائه می‌دهد و نیروهای مسلح و خانواده آنها را تکریم می کند.

وی افزود: ان‌شاء‌الله بتوانید در راستای ترویج ارزش‌های شهدای ودجا و آثار معنوی این عزیزان تکلیف و دین خودمان را بدرستی ادا کنیم و باید تلاش شود تا مجموعه کارکنان اتکا با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند و تفکرات و راهی که شهدا رفتند برای آنها تبیین شود و قطعا این مهم در روند کاری آنها موثر خواهد بود.

در ادامه «رضا امیری» مدیرکل اتکا استان گلستان بیان داشت: افتخار قلبی ماست که به بهترین افراد جامعه یعنی نیروهای مسلح خدمت کنیم و در کلیه زمینه ها آمادگی همکاری را داریم.

وی افزود: تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس برای کارکنان مجموعه اتکا بصورت آموزش حین خدمت در دستور کار مجموعه قرار گرفته است و ان‌شاء‌الله با معرفی اساتید برجسته این درس، این کار به نحو احسن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها