۶۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۶۷۸ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 18April 2018

۶۷۸ کیلوگرم  مواد مخدر در یزد کشف شدبه گزارش دفاع پرس از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدحسین ستوده نیا" در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از خبری مبنی بر حرکت قاچاقچیان با یک محموله سنگین موادافیونی به سمت یزد باخبر شدند و بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف خودروی سواری قاچاقچیان مقدار422 کیلو انواع موادمخدر شامل؛ 416 کیلو تریاک، 5 کیلو حشیش و یک کیلو هروئین را کشف کردند.

سرهنگ ستوده نیا با بیان اینکه در این عملیات سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر  شدند افزود: متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

وی همچنین گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق طی عملیاتی 253 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

ستوده نیا بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان بافق هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح شهر به یک دستگاه "پراید" مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد  ادامه داد: در بازرسی از خودرو 253 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس موادمخدر شهرستان و با تشکیل و تکمیل پرونده، هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار