چرایی کاهش ازدواج آسان در جامعه /7

شورای شهر تالار های عروسی ارزان در اختیار زوج های جوان قرار می دهد

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ازدواج،نقش عمده ای در امنیت جامعه دارد، اذعان داشت: در این رابطه تالار هایی در اختیار شورای شهر قرار گرفته که با قیمت نازل تری نسبت به سایر تالار های عروسی در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ - 01October 2014

شورای شهر تالار های عروسی ارزان در اختیار زوج های جوان قرار می دهد

محسن پیرهادی، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، اظهار داشت: شورای شهر تهران به صورت فرعی با موضوع ازدواج که مسئله ای کلان شهری به شمار می رود، مواجه است، اما تا کنون به لحاظ اجتماعی و فرهنگی، اقدامات موثری را انجام داده است.

پیرهادی افزود: در این رابطه، شورای شهر، خانواده هایی را شناسایی کرده و وام های ازدواجی را تا سقف 5 میلیون تومان به آن ها پرداخت می کند که البته این مبلغ، بسیار ناچیز است، ضمن اینکه تالار هایی نیز در اختیار شورا قرار دارد که می تواند با مبلغی ارزان تر در اختیار زوج های جوان قرار دهد.

 وی با اشاره به اینکه شورای شهر، امکانات و اختیارات خاصی در رابطه با رسیدگی به وضعیت ازدواج جوانان ندارد، گفت: نهاد هایی مانند دولت و مجلس شورای اسلامی مسئولیت اصلی در این حوزه ر بر عهده دارند.

عضو شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان به دلیل فقدان اشتغال و بالا رفتن سن، رغبت چندانی به ازدواج ندارند و شورای شهر و شهرداری در حوزه فرهنگ سازی، تبلیغات شهری و کلاس هایی که در فرهنگ سراها برای تسهیل امر ازدواج برگزار کرده اند، نقش فرهنگی و اجتماعی خود را در این زمینه ایفا می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار