خالد القدومی:

در ادبیات فلسطینی‌ها واژه اسراییل معنی ندارد/ مقاومت در برابر اشغالگری ادامه دارد

نماینده جنبش حماس با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند، گفت: مقاومت در برابر اشغالگری تا احقاق حقوق‌مان ادامه خواهد داشت‌.
کد خبر: ۲۹۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ - 14May 2018

در ادبیات فلسطینی‌ها واژه اسراییل معنی ندارد/ مقاومت در برابر اشغالگری ادامه داردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در تهران در همایش گرامیداشت 70 سال مقاومت در برابر اشغال اظهار داشت: ۷۰ سال پیش سرزمینی به نام فلسطین بود که مردمانی با اصالت فرهنگی و تمدنی بالا زندگی می‌کردند، زمانی فرا رسید که مردمانی بی‌هیچ رنگ و ریشه‌ای به این سرزمین مهاجرت کردند که در عرض ۴۸ ساعت ۱۵ هزار فلسطینی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر پایه کشتار بنا شده است، گفت: اگر آمریکا و انگلیس صهیونیست‌ها را همراهی نمی‌کردند، آن‌ها وجود خارجی نداشتند.

القدومی تصریح کرد: ملت فلسطین در طول این هفت دهه مقاومت کردند و امروز در راهپیمایی بازگشت ۱۶ فلسطینی شهید شده‌اند‌.

وی ادامه داد: وضعیت موجود در منطقه و اختلافات جهان عرب زمینه را فراهم کرد که ترامپ تصمیم بگیرد سفارت آمریکا را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کند.

نماینده جنبش جهاد گفت: ملت فلسطین رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد؛ در حالی که ترامپ مدعی است قدس پایتخت این رژیم است. در ادبیات ما فلسطینی‌ها، اسراییل جایی ندارد.

وی بیان داشت: کشمکش و درگیری‌ها بین ما و اسراییلی‌ها تا احقاق حقوق خودمان پابرجا است. امروزه پروژه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی پایدار است. مقاومت در برابر اشغالگری ادامه دارد و راهپیمایی بازگشت تا احقاق حقوق خودمان ادامه خواهد داشت و مرزهای جعلی برای ما ارزش ندارد.

القدومی خاطرنشان ساخت: پیام ملت فلسطین به جهانیان این است که می‌خواهد مثل سایر ملل در امنیت و آرامش زندگی کند که اگر بدون خونریزی این امر محقق شود برای ما عالی است؛ ولی دشمن ما رژیم خونخوار و کودک‌کش است.

انتهای پیام/431

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار