فرمانده ناحیه مقاوم بسیج شهرکرد خبر داد؛

اجرای بیش از 140 عنوان برنامه ویژه هفته مقاومت

سرهنگ پاسدار «موسی انصاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد، گفت: به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی بیش از 140 عنوان برنامه در شهرستان شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 21May 2018

اجرای بیش از 140 عنوان برنامه ویژه هفته مقاومت در شهرکردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار «موسی انصاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، عنوان کرد: برنامه های امسال سپاه شهرکرد مطابق و همسو با شعار سراسری "ما توانستیم" برنامه ریزی و تدوین شده است.

وی، مزین شدن برنامه های این هفته با عطر علوی، را از تفاوت های برنامه های امسال با سال گذشته دانست و گفت: روز سوم خرداد سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر بعد از يك سال و نيم اشغال به دست بعثيان است. خرمشهر براي ملت ايران تنها يك شهر نيست، بلكه تاريخ گويای پايداری، ايثار، مقاومت و جاودانگی انقلاب است.

انصاری، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، رژه موتوری کلیه حوزه های تابعه، برپایی نمایشگاه هفته مقاومت و پیروزی، نشست­ های بصیرتی، فرهنگی، سیاسی و اقتصاد مقاومتی در کلیه پایگاه های بسیج، برگزاری چندین یادواره شهدای گلگون کفن در قالب آبروی محله، خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در مساجد، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ مقاومت و ایثار، سرکشی از خانواده معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران را از جمله برنامه های گرامیداشت سوم خرداد عنوان کرد.

وی پیاده روی بزرگ خانوادگی، معرفی گسترده شهدای دانش آموز در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی بسیج، جام هفته مقاومت و پیروزی، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع دفاع، مقاومت و پیروزی و برگزاری کارگاه ها و تجمعات امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه های هفته مقاومت و پیروی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار