فولادگر در نطق میان دستور:

مقاومت مدبرانه و نرمش قهرمانانه در مذاکرات منجر به احقاق حقوق ملت خواهد شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شواری اسلامی گفت: مقاومت مدبرانه و نرمش قهرمانانه در صحنه مذاکرات منجر به احقاق حقوق ملت خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ - 24September 2014

مقاومت مدبرانه و نرمش قهرمانانه در مذاکرات منجر به احقاق حقوق ملت خواهد شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، محمدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز در نطق میان دستور خود ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و آموزشگاه های عالی کشور گفت: اینک که در شرایط فعلی منطقه قرار داریم و شاهد پیروزیها و مقاومت در برابر نظام سلطه هستیم جا دارد همه مسئولین نظام خصوصا گروه مذاکره کننده که به نمایندگی از این ملت شهید پرور که در صحنه جنگ دیپلماتیک حضور یافته اند باید به این نکته توجه کنند که سازش در برابر نظام سلطه نتیجهای جز وادادگی و تسلیم ثمره دیگری ندارد.

وی در ادامه افزود: مقاومت مدبرانه و نرمش قهرمانانه در صحنه مذاکرات منجر به احقاق حقوق ملت خواهد شد و از مواضع رئیس جمهور در خصوص حمله هوایی آمریکا در سوریه در مقابله با داعش و عدم مذاکره با رئیس جمهور آمریکا قدردانی می کنم.

نماینده مردم اصفهان در ادامه به شرایط فعلی اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کشور در رکورد تورمی قرار دارد بهترین راهکار اجرای سیاست مقاومتی می دانیم و طبعا لوایح دولت و طرح ها و رویه دستگاه های اجرایی امیدواریم که در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

فولادگر در ادامه به مباحث مربوط به حوزه انتخابی خود اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد که موانع سرمایه گذاری در اصفهان رفع شود و از اشتغال و توسعه سرمایه گذاری حمایت شود چرا که بیکاری استان اصفهان در حال حاضر یک درصد بالاتر از بیکاری سطح کشور است و این با برخوردار بودن استان اصفهان سازگاری ندارد.

وی افزود: امیدواریم که مسئولان و مقامات کشوری و مسئولان استانی با رفع موارد زائد و اجرای قانون مستعد بهبود قوانین مستعد فضای کسب و کار و حمایت از تولید و جذب سرمایه گذارو جلوگیری از فرار سرمایه گذار در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی و دیگر زمینه ها با رعایت توسعه صنعتی و آمایش سرزمینی اقدام کنند.

فولادگر در ادامه به بحث آب و کم آبی در کشور اشاره کرد و گفت: فلات مرکزی همواره با کاهش نزولات جوی مواجه بوده است اما هیچ گاه همچون سال های اخیر شاهد خشکی رودخانه و جریان آب در مناطق مرکزی و شرقی استان اصفهان نبوده ایم و این به این معنا است که تصمیم های غلط در تخصیص و حفاظت از آب اتخاذ شده است و پروژه های انتقال آب به تاخیر افتاده است و بهینه سازی مصرف، کشاورزی و صنعت و شرب اتفاق نیافتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها