با حضور سرداران فضلی و جلالی؛

مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد

مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر صبح امروز با حضور فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) و رییس سازمان پدافند غیر عامل در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 23May 2018

مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر صبح امروز (چهارشنبه 2 خردادماه) در دانشگاه صنعت هوایی سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ «علی فضلی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رییس سازمان پدافند غیر عامل و جمعی از مسئولان سازمان هواپیمایی کشور حضور داشتند.

«علی عابدزاده» رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این مراسم اظهار داشت: صنعت هوایی نزدیک به 40 سال است که در شرایط تحریم به سر می‌برد و ما اولین صنایعی بودیم که مورد توجه غربی‌ها و شرقی‌ها قرار داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن صنعت ما را تحریم کرد تا ما از یک صنعت توسعه یافته محروم باشیم، عنوان کرد: اما کشور ما با تکیه بر نبوغ و ایثار توانست از پس تحریم‌ها موفق برآید.

عابدزاده گفت: علیرغم تمام تحریم‌های خارجی ما با تحریم داخلی هم مواجه بودیم، اما توانستیم با عقل و درایت صنعت هواپیمایی را مدیریت کنیم.

وی در ادامه به عدم پایبندی غربی‌ها در جریان برجام و پس از آن اشاره و تصریح کرد: غربی‌ها مذاکرات و قراردادهایی که پس از برجام با ما داشتند را نگه داشتند تا ببیند نتیجه صحبت‌ها و موضع‌گیری ترامپ چه می‌شود، که پس از اعلام موضع ایشان مجوزهای تعمیر و قراردادهایی که داشتند را لغو کردند و بدین ترتیب می‌توان عنوان کرد که ما هیچ وقت از تحریم بیرون نیامدیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: ما خود را برای گذر از شرایط تحریمی آماده کرده‌ایم و در این رابطه از ظرفیت‌های داخل کشور و دانشی که اندوخته‌ایم استفاده می‌کنیم.

وی افزود: ما در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های داخلی مصمم هستیم تا از تحریم‌ها عبور کنیم و یکایک ما در این رابطه تلاش می‌کنیم.

عابدزاده گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برای آینده و شرایط تحریمی پیش رو پیش‌بینی‌هایی نیز کرده است، و این بار با توان و اقتدار بیشتر وارد میدان خواهیم شد و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به هدف خود برسند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید ما را از تحریم داخلی خارج کنند تا بتوانیم در مقابل تحریم‌های خارجی دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه باید همان برنامه‌های گذشته را با همفکری و همدلی دنبال کنیم، افزود: باید نسبت به گذشته محرمانه‌تر عمل کنیم و دستگاه‌های ارتباط جمعی کشور باید متوجه باشند که نباید راجع به برنامه‌های آتی از ما خیلی سوال کنند، آنان نباید ما را وادار کنند که بگوییم این هواپیما را از کجا و چند و چگونه خریده‌ایم چراکه با ارائه این اطلاعات برای شرکت‌های ما مشکلاتی به وجود می‌آید.

عابدزاده تاکید کرد: امروز 70 درصد جابه‌جایی مسافران توسط بخش خصوصی انجام می‌شود. سازمان هواپیمایی کشوری راه توسعه را پیدا کرده و این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها