نماینده ولی فقیه در مازندران:

تولید کالاهای ایرانی باکیفیت لازمه حمایت از اقتصاد داخلی است

نماینده ولی فقیه در مازندران تولید کالاهای ایرانی باکیفیت را لازمه حمایت از اقتصاد داخلی برشمرد و گفت: با حمایت از کالای ایرانی و داخلی، چرخ کارخانه‌ها به حرکت درمی‌آید و می‌توانیم روی پای خود بایستیم.
کد خبر: ۲۹۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ - 25May 2018
تولید کالاهای ایرانی باکیفیت لازمه حمایت از اقتصاد داخلی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، بابیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی علیه کشور را به راه انداخته است، اظهار داشت: باید گوش به فرامین رهبری باشیم و به اقتصاد درونی و داخلی متکی باشیم.
 
وی با بیان اینکه کارنامه ۴۰ ساله آمریکا و ایران نشان می‌دهد که آمریکا قابل‌ اعتماد نیست و نباید دم از آمریکا زد، گفت: برای خودکفایی باید چشم داشتی به خارجی‌ها نداشته باشیم و به اقتصاد داخلی توجه کنیم.
 
آیت‌الله طبرسی تولید کالاهای ایرانی باکیفیت را لازمه حمایت از اقتصاد داخلی برشمرد و گفت: با حمایت از کالای ایرانی و داخلی، چرخ کارخانه‌ها به حرکت درمی‌آید و می‌توانیم روی پای خود بایستیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با عنوان اینکه باید از ظرفیت‌های داخلی بهره‌گیری کنیم تا روی پای خود بایستیم اظهار داشت: اقتصاد درونی و مقاومتی راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.
 
وی به کارنامه ۴۰ ساله آمریکا و رفتارش با ایران اشاره و اضافه کرد: آمریکا و اروپا نسبت به برجام بدعهدی کرده‌اند و در جریان تاریخ نیز شاهد آن بودیم که به‌رغم خوش‌خدمتی رضاخان و محمدرضا شاه به غرب و انگلیس، هر دو را بیرون کردند و این نشان می‌دهد که نباید به غرب دل بست و باید روی پای خود بایستیم و چشمداشتی به خارجی‌ها نداشته باشیم.
 
آیت‌الله طبرسی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه آمریکا کشوری شکست‌خورده است اشاره کرد و گفت: ملت ایران برابر توطئه‌های دشمنان خواهد ایستاد.
 
نماینده ولی‌فقیه در مازندران در بخشی از سخنانش با گرامیداشت ماه مبارک رمضان بر لزوم توجه به نیازمندان و فقرا در ماه مهمانی خدا تأکید کرد و با گرامیداشت سالروز آزادسازی و حماسه خرمشهر، تحقق این حماسه را معجزه الهی دانست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها