در سلسله نشست «چهل شاهد» صورت می‌گیرد؛

بررسی گفتمان انقلاب اسلامی در محتوا و فرم شعر

«چهل شاهد» با حضور شاعران برجسته کشور به تاثیرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محتوا و فرم شعر می‌پردازد.
کد خبر: ۲۹۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 27May 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در هشتمین نشست تخصصی «چهل شاهد» که هفتم خرداد ماه سال جاری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود، تاثیرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محتوا و فرم شعر در 40 سال گذشته بررسی خواهد شد.

«علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همین خصوص اظهار داشت: شاعران انقلاب اسلامی سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و جریان شعر انقلاب یکی از تاثیرگذارترین هنر های انقلاب است که واکاوی این جریان می تواند به اثر بخشی آن کمک کند.

وی افزود: بعد از انقلاب به دلیل ماهیت جوهری انقلاب اسلامی، تحولاتی در حوزه هنر اتفاق افتاد و شعر و ادبیات نیز شاهد تحولی اساسی بود چرا که انقلاب اسلامی ظرفیت های زیادی برای خلق هنر ایجاد کرد.

گفتنی است هشتمین نشست تخصصی «چهل شاهد» که به تاثیرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محتوا و فرم شعر می‌پردازد با حضور اسماعیل امینی، ساعد باقری، آرش شفاعی و افشین علاء در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خاطر نشان می‌شود؛ هشتمین نشست تخصصی بررسی 40 سال ادبیات و هنر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ساعت 10 صبح هفتم خرداد ماه سال جاری در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، مركز همايش‌ها، سالن نشست فرماندهان برگزار می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها