پیام مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت روز قدس؛

روز قدس روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است

روز جهانی قدس فریاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن سیاست های ظالمانه آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب قدس شریف و روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است.
کد خبر: ۲۹۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ - 06June 2018
روز قدس روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، «محمد اسلامی» استاندار و مجمع نمایندگان مازندران در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم روزه دار استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.
 
در ابتدای این پیام آمده است: فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام پرتو می افشانند.

روز قدس میراث ماندگار معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی و تجلی مقاومت و مبارزه جهان اسلام با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.
 
روز قدس، روز تجدید میثاق با معانی متعالی و بلند ايثار، مقاومت و عدالت خواهي و عهد و پیمان با تمام ستمدیدگان خصوصا ملت بزرگ و مظلوم فلسطین و روزی متعلق به همه جهانيان و روز فریاد امت اسلامی علیه جرثومه فساد و تباهی و استکبار جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
 
روز جهانی قدس فریاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن سیاست های ظالمانه آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب قدس شریف و روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است.
 
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشانه حزم و دوراندیشی امام راحل (ره) برای محکومیت رژیم جعلی اسراییل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان و عدالت خواهان جهان زنده بماند.
 
امروز رژیم جعلی صهیونیسم یک غده سرطانی است که سالیان متمادی قبله اول مسلمین را اشغال کرده است و روز به روز بر زیاده خواهی های خود می افزاید.
 
حضور پرشور مردم مومن و ولايتمدار مازندران در راهپیمایی روز قدس چونان همیشه؛ مشت محکمی بر دهان زورگویان و رژیم صهیونیستی و اذناب بی ریشه آن ها در منطقه خواهد بود.
 
اینجانبان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار از اقشار مختلف مردم فهیم، بصیر، آگاه و روزه دار مازندران دعوت می نماییم، همدوش و همراه با ملت بزرگ ایران، چونان سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، پاسخ قاطعانه ای به توطئه های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بدهند و فریاد سردهند که هرگز آرمان آزادی قدس شریف را فراموش نخواهند کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار