رهبر انصارالله:

روز جهانی قدس روز بیداری ملت‌ها/ عربستان نقش تخریبی در منطقه دارد

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن درخواست از امت اسلامی برای گرامیداشت ویژه روز جهانی قدس، اعلام کرد که حمایت از جنبش‌های مقاومت باید ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۲۹۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ - 08June 2018

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن دیشب طی سخنانی به مناسب روز جهانی قدس اعلام کرد که ادامه حمایت‌ها از جنبش‌های مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان در همه سطوح اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم نام قدس، فلسطین و دشمنی آمریکا و اسرائیل به عنوان یک مساله مهم و اساسی گرامی داشته شود.

الحوثی تصریح کرد که روز جهانی قدس روز بیداری ملت‌ها است و هیچ کس با قدس نخواهد بود، مگر کسانی که با دشمن قدس، دشمنی ورزند و هیچ کس با فلسطین نخواهد بود، مگر کسانی که با اسرائیل و آمریکا دشمنی کنند.

او با بیان اینکه محور مقاومت، محوری قوی در این مرحله به شمار می‌رود، افزود: درک عمیق ابعاد مقابله در برابر تلاش‌های گسترده‌ای که جریان نفاق برای منحرف کردن اذهان امت از حقیقت جنگ انجام می‌دهند، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش المسیره، رهبر انصارالله با بیان اینکه امت اسلامی باید روز جهانی قدس را گرامی بدارند، افزود: قدس، مقدسات و فلسطین محور اصلی درگیری با قدرت‌های طاغوت و استکباری در مرحله حساس هستند.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله با بیان اینکه قدس و فلسطین موضوع محوری است، اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال سیطره بر کل منطقه و جهان هستند.

الحوثی افزود: رهبر جنبش انصارالله اعلام کرد، جنگی که قدرت‌های طاغوتی آن را هدایت می‌کنند، جنگ سرنوشت ساز است و مساله الاقصی و فلسطین یک مساله محوری است.

الحوثی تصریح کرد که ارتباط عربستان و امارات با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن امت اسلامی و تسلیم و نابودی آنها است.

رهبر انصارالله گفت: امت اسلامی اگر مقدسات خود را که هویتش است از دست بدهد، به یک امت ضعیفی تبدیل می شود. بنابراین ارتباط امت با قدس و الاقصی اصلی است که بیانگر ارزش‌های آن است.

او تاکید کرد که عربستان نقش تخریبی در منطقه ایفا می کند و مواضع عربستان و امارات درباره «معامله قرن» برای همگان روشن است.

الحوثی اعلام کرد که سعودی‌ها و اماراتی‌ها میلیاردها دلار برای ایجاد فتنه و درگیری بین ملت‌های منطقه هزینه می‌کنند و صدها میلیارد دلار نیز بابت دشمنی با مردم فلسطین به خزانه آمریکا می‌ریزند.

رهبر انصارالله در پایان سخنرانی نیز از همه مردم یمن خواست تا برای گرامیداشت ویژه روز جهانی قدس در صنعاء، الحدیده و دیگر شهرها راهپیمایی کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار