لاهوتی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

افزایش حقوق مدیران باید همراه با افزایش حقوق کارمندان باشد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم رای نمایندگان به طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشوری، تصویب این طرح را باعث افزایش نامتعارف دریافتی‌های آن‌ها دانست و گفت: افزایش حقوق مدیران باید همراه با افزایش حقوق کارمندان باشد.
کد خبر: ۲۹۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 19June 2018

دریافتی مدیران و مقامات کشوری نباید بیشتر از کارمندان باشد«مهرداد بائوج لاهوتی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به بررسی طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشوری در جلسه امروز خانه ملت اظهار داشت: لایحه خدمات مدیریت کشوری مورد بررسی، تحقیق و تفحص نمایندگان قرار گرفته و در حال تصمیم‌گیری در این خصوص هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان در صحن علنی به کلیات طرح متناسب‌سازی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشوری رای ندادند، افزود: دلیل ما از عدم رای به این طرح این بود که با تصویب طرح مورد نظر حقوق مدیران افزایش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل مهم عدم رای نمایندگان به این طرح تضاد آن با اصل 75 قانون اساسی است.

لاهوتی با بیان اینکه لایحه مدیریت خدمات کشوری به صورت جامع در آمده و در حال پیگیری است، تاکید کرد: اگر بنا باشد افزایشی در حقوق و مزایای مدیران و مقامات کشوری صورت گیرد، باید برابر با آن، کارمندان رده پایین‌تر هم از این مزایا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها