معرفی کتاب؛

«ردپایی بر خاک» روایت‌گر زندگی‌نامه و خاطرات شهدای «بروجرد»

«بهرام آقاخانی چگنی» در کتاب «رد پایی بر خاک» کوشیده است تا مختصری از زندگی‌نامه و خاطرات ۱۲ تن از شهدای شهرستان «بروجرد» را برای آیندگان به یادگار بگذارد.
کد خبر: ۲۹۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ - 07July 2018

«رد پایی بر خاک» زندگینامه وخاطرات شهدای شهرستان بروجردبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، کتاب «ردپایی بر خاک» روایت‌گر مختصری از زندگی‌نامه و خاطرات ۱۲ تن از شهدای شهرستان «بروجرد»، با قلم «بهرام آقاخانی چگنی» به تحریر درآمده است.

نویسنده کتاب کوشیده است تا برخی از مقاله‌ها، شعر‌ها، خاطرات و وصیت‌نامه‌های این شهیدان والامقام را که در یاد اطرافیان، بازماندگان و دوستان‌شان بر جا مانده است  را برای خواننده خود ارائه کند و در حفظ یاد و خاطره این راست‌قامتان افتاده بر خاک بکوشد و این گنجینه‌های گران‌سنگ را برای آیندگان به یادگار گذارد.

این کتاب را انتشارات شاهد در سال ۱۳۸۳، با حمایت بنیاد شهید شهرستان بروجرد چاپ و منتشر کرده است.

در قسمتی از کتاب آمده است:

شهید «شریف قنوتی» پس از رهایی از زندان به آغوش خانواده‌ خود در «بروجرد» بازگشت و حالا که تب و تاب انقلاب سراسر کشور را فرا گرفته بود، در مسجد سخنرانی و مردم را به راهپیمایی علیه رژیم دعوت می‌کرد. به تظاهرات مردمی جهت می‌داد و به خاطر حساسیت نسبت به محتوای شعار‌ها و تمایل جدی برای اسلامی بودن آن‌ها، شب‌ها تلفنی با تهران، قم، اصفهان و شیراز تماس می‌گرفت تا ضمن این‌که شعار‌های اسلامی را تهیه می‌کند، از تکراری بودن آن‌ها بپرهیزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها