امیر گرامی:

چاپ یک‌هزار کتاب دفاع مقدس در سال گذشته/ جایزه کتاب سال دفاع مقدس را با داوری 3 هزار اثر انجام می‌دهیم

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به چاپ یک‌هزار کتاب دفاع مقدس در سال گذشته، گفت: جایزه کتاب سال دفاع مقدس را با داوری 3 هزار اثر انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۲۹۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ - 24June 2018

چاپ یک‌هزار کتاب دفاع مقدس در سال گذشته/ جایزه کتاب سال دفاع مقدس را با داوری سه هزار اثر انجام می‌دهیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست رونمایی از کتاب «عزیز کرده» زندگی‌نامه مستند سردار شهید حاج حسن تاجوک به قلم مرضیه نظرلو عصر امروز (یک‌شنبه ۳ تیرماه) با حضور سردار علی‌اصغر شیخی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، امیر حمیدرضا گرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، حمیدحسام، گلعلی بابایی و جمعی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست‌اندرکاران راهیان نور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بیانات متعددی را در جلسه اسفندماه با مجموعه راهیان نور داشتند که نکته مهم آن درباره کتاب و نوشتار بود.

وی گفت: سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس یکی از سازمان‌های عملیاتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که ماموریت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را برعهده دارد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصریح کرد: در سالی که گذشت بالغ بر هزار کتاب دفاع مقدس با کمک دفاتر سراسر کشور چاپ کردیم. آخرین آمار ما در این حوزه نزدیک به ۱۹ هزار در حوزه دفاع مقدس است که نیز به کار بیشتری داریم.

امیر گرامی افزود: در حوزه کتاب‌های گویا و کتاب‌های دفاع مقدس به خط بریل در دستور کار قرار گرفته است. در حوزه کودک و نوجوان نیز یک هدف‌گذاری اساسی کرده‌ایم تا جوانان ب نسل دفاع مقدس ارتباط تنگاتنگی ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی قصد صدور فرهنگ دفاع مقدس را خواهیم داشت. امسال نیز با جمع‌آوری نزدیک به سه هزار کتاب دفاع مقدس از آثار منتشر شده سال ۹۵ و ۹۶ جایزه کتاب سال دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار