رئیس کل دادگستری استان تهران:

اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از بی عدالتی مسئولان

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اجتناب مردم از بی عدالتی و قانون گریزی در زندگی فردی و اجتماعی،‌ اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از بی عدالتی از سوی مسئولان و استفاه از تمامی ظرفیت‌های موجود از سوی همکاران قضایی در جهت اجرای عدالت با محوریت قانون از جمله تقاضاهای عمومی ما به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷ - 27September 2014

اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از بی عدالتی مسئولان

به گزارش دفاع پرس، مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباطکریم با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیأت همراه برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس، هزینههای سنگینی پرداخت کردیم لیکن در مقابل، دستاوردهای عظیمی نیز به دست آوردیم. وظیفه ما در مقابل خونهای پاک شهدا و ایثارگریهای رزمندگان اسلام و خانوادههای آنان بسیار سنگین است و باید با تمام قدرت از آن پاسداری کنیم.
 
وی افزود: دفاع مقدس اثبات کرد که مردمی مؤمن و متکی به خدا هر چند با دست خالی میتوانند با پیروزی بر سلطهگران جهانی، نمایشی عظیم از غلبه حق بر باطل را در معرض دید جهانیان قرار دهند.
 
اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: نسل امروز و نسلهای آینده ما باید از دوران دفاع مقدس به عنوان یک کلاس درس و یک تجربه مفید الگوبرداری و درسآموزی داشته باشند.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: خداوند انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفرید و تاج کرمنا بر سر او نهاد و به عنوان خلیفه و جانشین خود روی زمین قرار داد، دستورالعمل و کتابهای زندگی و هادیانی برای او فرستاد اما علیرغم همه اینها جهان به معرکه جدال میان عدالت و بیعدالتی تبدیل شد و در این معرکه خداوند انسان را به عدالت و عدالتمحوری در قرآن کریم فرمان داد و عدالت را به عنوان میزان و سنجش رفتار افراد با یکدیگر در دنیا و آخرت تعیین کرد، لذا خالق یکتا از همگان خواسته است که در این مسیر گام بردارند اکنون دستگاه قضایی افتخار میکند که پرچمدار و مشعلدار عدالت ایران اسلامی است و ما به جهت این نعمت بزرگ، خدای را شکرگزاریم.
 
وی ادامه داد: انسان به همان میزان که تشنه عدالت است، تشنه محبوبیت هم هست و بهترین محبوبیت، محبوبیت با محور عدالت است و دارای ارزش فراوانی است، خوشا به سعادت افرادی که از مسیر عدالت محبوبیت کسب میکنند و همکاران قضایی و اداری ما در دستگاه عدلیه به جهت اجرای عدالت در جامعه، هم به اجتماع آرامش میبخشند و هم خودشان احساس آرامش قلبی می کنند.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه سخنان خود گفت: اجتناب مردم از بی عدالتی و قانون گریزی در زندگی فردی و اجتماعی، اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از بی عدالتی از سوی مسئولان و استفاه از تمامی ظرفیتهای موجود از سوی همکاران قضایی در جهت اجرای عدالت  با محوریت قانون از جمله تقاضاهای عمومی ما به شمار میرود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها