جلسه پرونده علمی دانشنامه نظامی دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار شد+ تصاویر

جلسه پرونده علمی دانشنامه نظامی دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور مسئولان نظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ - 30June 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در بجنورد،‌ جلسه پرونده علمی دانشنامه دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و مسئولان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، نیروی انتظامی استان و دیگر مسئولان در خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: پادگان‌های آموزشی از جمله سپاه و ناجا در زمان جنگ نقش موثری داشتند و نیروی آموزشی برای شرکت در مناطق عملیاتی را تامین می‌کردند.

وی افزود: برای تهیه دانشنامه باید بررسی شود این پادگان‌ها در زمان جنگ به چه تعداد نیروی انسانی طی چند دوره آموزش داده و چند نفر را عازم جبهه کرده و بعد از تکمیل اطلاعات، پرونده علمی دانشنامه این پادگان ها در سازمان ملی اسناد کشور ثبت می شود.

امیری عنوان کرد: جنگ 8 ساله ایران و عراق با دیگر جنگ هایی که در دنیا اتفاق افتاد کاملا متفاوت بود جنگ ما تنها یک جنگ نظامی نبود بلکه یک جنگ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بود.

در ادامه جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به تشریح روند تدوین دانشنامه دفاع مقدس پرداخت و سپس حاضران در جلسه نیز نظرات خود را بیان کردند که در پایان قرار شد هر دستگاهی طبق فرم ارائه شده در جلسه نسبت به جمع آوری اطلاعات اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار