مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران خبر داد؛

اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای خرید 26 دوربین هوشمند امنیتی در مازندران

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران گفت: با اختصاص بالغ بر 5 میلیارد تومان اعتبار در مرحله نخست، خرید 26 دوربین هوشمند امنیتی با مشارکت شهرداری ها در دستور کار اداره کل امنیتی انتظامی استانداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ - 02July 2018
به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «علی شیرازی» مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران امروز در جلسه کمیسیون پایش تصویری استان با بیان این که 42 شهر مازندران به عنوان شهرهای هدف تجهیز سامانه هوشمند نظارتی قرار گرفته است، اظهار داشت: تاکنون 5 شهر استان مجهز به مرکز مانیتورینگ شده است و چند شهر دیگر نیز در مراحل پایانی اجرای این طرح قرار دارد.
 
مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری، هدف از اجرای طرح پایش تصویری را تجهیز شهرها، روستاها و اماکن عمومی و حساس استان به سامانه هوشمند نظارتی دانست و یادآور شد: هدف غایی از اجرای این طرح، داشتن شهرهای هوشمند به منظور ارتقاء امنیت پایدار است.
 
شیرازی خاطرنشان ساخت: با اختصاص بالغ بر 5 میلیارد تومان اعتبار در مرحله نخست، خرید 26 دوربین هوشمند امنیتی با مشارکت شهرداری ها در دستور کار اداره کل امنیتی انتظامی استانداری قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار