سردار عروج:

دشمن از شجاعت و رزم آوری رزمندگان ما در حیرت است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: نیرو‌هایی که برای حضور در میدان جنگ انتخاب می‌شوند، کاری می‌کنند که رئیس جمهور ملعون آمریکا به هیچ وجه نمی‌تواند ترس خود را از آن‌ها مخفی نگه دارد و لذا دشمن از شجاعت رزمندگان ما در حیرت است.
کد خبر: ۲۹۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ - 13July 2018

دشمن از شجاعت و رزم آوری رزمندگان ما در حیرت استبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار «خسرو عروج» در پانزدهمین یادواره ۱۵۲ شهید شهرک شهدای قم در مسجد موسی بن جعفر (ع) اظهار داشت: خون مطهر شهدا در جامعه مسیر خود را پیدا می‌کند و اثربخش می‌شود.

وی افزود: مقام‌های آمریکایی به وضوح اذعان کردند، که هر حرف و یا ادعایی را که مطرح می‌کنند، رهبر معظم انقلاب تنها شخصیتی در جهان است که تنها به فاصله نیم ساعت سخن آن‌ها را لکه دار می‌کند.

عروج با اشاره به موضوع تربیت و فرهنگ اسلامی و نقش آن در پرورش انسان‌های مومن، شجاع، جان برکف و فداکار افزود: سازمان رزم ما کلاسیک نیست، که همه را بشناسیم، ولی همین نیرو‌هایی که برای حضور در میدان جنگ انتخاب می‌شوند، نیز کاری می‌کنند که رئیس جمهور ملعون آمریکا به هیچ وجه نمی‌تواند ترس خود را از آن‌ها مخفی نگه دارد و لذا دشمن از شجاعت رزمندگان ما در حیرت است.

وی بیان کرد: این حرف در حالی از سوی رئیس جمهور ملعون آمریکا گفته می‌شود، که این کشور خود را پیروز جنگ‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی جهان می‌داند، و مقام‌های آن می‌گویند قدرتشان آن قدر زیاد است که اگر جمعیت آمریکا به یک میلیارد تن برسد نیز برای آن‌ها امکانات کافی وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: طبق اسناد موجود در جنگ نابرابر عراق علیه ایران همه اقشار جامعه از کودکان تا پیرمرد‌ها و پیرزن‌ها برای دفاع از کشور در جبهه حضور پیدا کردند.

وی افزود: مطابق آنچه که در دانشگاه‌های نظامی آموزش داده می‌شود، در هر جنگی که ترکیب و آرایش نیرو‌ها سه تن در مقابل یک تن باشد، به راحتی می‌توان یک کشور را به کلی زیر و رو کرد، اما در دوران دفاع مقدس هزار نیروی دشمن در مقابل یک نیروی ایران صف آرایی کرد، و هر رزمنده‌ای که در خط مقدم جبهه در حال جنگ بود، نیز ۲۰ تن در پشت جبهه او را پشتیبانی می‌کردند و این در جهان بی نظیر است.

وی گفت: در حال حاضر دشمن بواسطه تجربه‌ای که از جنگ با کشور و نظام داشته، بدون محاسبه تعداد و کمیت نیروها، خود را نه در یک جبهه نظامی بلکه با یک تفکر در جنگ می‌بیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار