استاندار مازندران خبر داد؛

تشکیل 17 کارگروه ویژه گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران

استاندار مازندران از تشکیل 17 کارگروه‌ ویژه گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 16July 2018
تشکیل 17 کارگروه ویژه گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در دومین جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد این گرامی‌داشت، برنامه‌ریزی برای حضور پر جنب و جوش مردم است، اظهار داشت: 17 کارگروه ویژه در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تشکیل شده است.
 
استاندار مازندران با تاکید بر سازماندهی دستگاه‌ها در هموارسازی این مسیر به عنوان مهمترین اقدام افزود: ارائه راهکارهای خلاقانه و هنری در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.
 
اسلامی گفت: اعضای کارگروه در زمینه تنظیم و تدوین یک ماه دارند، برنامه‌های ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را ارائه دهند.
 
«صادق مقدسی» مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این جلسه با اشاره به لزوم اراده مدیران و حرکت انقلابی در معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب افزود: بدون تعارف باید نقش دستگاه های اجرایی در این گرامیداشت مشخص شود.
 
مقدسی با اشاره به شرایط اقتصادی دشوار و هجمه فرهنگی و ضرورت نیاز به نهضت روشنگری بر همگرایی و ارائه تحلیل ها و روشنگری در باره وجوه مختلف دستاوردهای مختلف اتنقلاب اسلامی ایران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد.
 
مدیرکل صدا و سیمای مازندران به تحولات اخیر بازار تهران و نوسانات بازار ارز اشاره کرد و متذکر شد: مردم از انقلاب اسلامی ناراضی نیستند اما سونامی وعده های انتخاباتی مسئولان موجب شده تا مطالبات اجتماعی تحقق نیابد. همچنین همه مدیران با وحدت رویه و به صورت جهادی وارد میدان شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار