روحانی در دیدار جانباز دفاع مقدس:

روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است

رئیس جمهور روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای ما نشان‌دهنده مسیر مستقیم است.
کد خبر: ۳۰۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ - 17July 2018

روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌ جمهور با حضور سرزده در منزل جواد جعفری قدوسی جانباز 70 درصد دفاع مقدس، با این جانباز سرافراز و خانواده‌شان دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر سه‌شنبه در این دیدار با تجلیل از ایثار و جانفشانی این جانباز گرانقدر و صبر و فداکاری همسر و والدین ایشان اظهار داشت: همه این ایثارگری و فداکاری‌ها در راه پیروی از راه امام حسین (ع) و خالصانه بوده است و خداوند اجر و پاداش بی‌شماری برای آن وعده داده است.

رئیس جمهور همچنین روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این روحیه برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می‌دانیم.

روحانی برای ملت ایران و رهبری عزیز سلامتی و سرافرازی مسألت و تاکید کرد که عشق و علاقه ملت ایران به خاندان رسالت پایدار خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین با تجلیل از تلاش و فداکاری والدین جانبازان و ایثارگران، گفت: شما والدین گرانقدر با تربیت اسلامی و صحیح خود، از سهم و اجر زیادی در پیشگاه خداوند متعال برخودار هستید و برای همه شما سلامتی آرزو دارم.

در این مراسم که حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

جواد جعفری قدوسی در سن 16 سالگی و در سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس به درجه جانبازی نایل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار