در آلبومی برای ماه محرم صورت می گیرد

همکاری دوباره حامد زمانی و عبدالرضا هلالی

حامد زمانی گفت: موسسات مختلفی در حوزه‌های اعتقادی و مذهبی کار می‌کنند. اما ما مقید هستیم که اثارمان انقلابی و سیاسی باشد.
کد خبر: ۳۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ - 30September 2014

همکاری دوباره حامد زمانی و عبدالرضا هلالی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، «حامد زمانی»خوانندهی آثار انقلابی پیرامون انقلاب با اشاره به آلبوم موسیقی«بیسیمچی» و سایر فعالیتهای موسسهی«دلصدا» گفت: «هدف ما در موسسهی «دلصدا» تربیت نیروهایی انقلابی در حوزههای مختلف موسیقی شامل خوانندگی، آهنگسازی و شاعری است.

وی در ادامه استارت رسیدن به این هدف را با انتشار آلبوم «بیسیمچی» عنوان کرد و افزود: هدفمان از اولین آلبوممان به هیچ عنوان کسب درآمد نبود.

خواننده ترانه «میکشیم» تصریح کرد:  محتوای «بیسیمچی» بیشتر نقد درون گفتمانی و بیان انتظارات شهدا از نسل ما و نادیده گرفتن برخی از این انتظارات توسط جوانان است. البته معتقدیم در هر نقدی باید یک روزنهی امیدی هم وجود داشته باشد که این اتفاق در آلبوم «بیسیمچی» افتاده است.

زمانی خاطر نشان کرد: در این آلبوم از لحاظ فرمی هم ما با همان مجموعهی قبلی خودمان که تکآهنگهای من را تهیه و تنظیم میکردند کار کردیم.

وی خوانندههای جوان آلبوم«بیسیمچی» را اینگونه معرفی کرد: «برای من دغدغه و اعتقاد خوانندههایی که میخواستیم با آنها کار کنیم بیش از تواناییهای فنیشان، اهمیت داشت. آقای «علی اکبر قلیچ» قبل از همکاری با ما چندین اثر دو زبانه را تولید کرده بودند و من از طریق شنیدن این آثار با ایشان آشنا شدم. از همین طریق، یعنی شنیدن آثار تولیدی با آقای«حمزه موسوی» آشنا شدیم و در این آلبوم با ایشان هم همکاری کردیم.

خواننده ترانه «میکشیم» افزود: دو خوانندهی دیگر یعنی آقایان «پیمان بیات» و «حسین سلیمی» که آثارشان در آلبوم «بیسیمچی» وجود داشت، سابقهی تولید اثری نداشتند و بواسطهی آشنایی که از قبل با این عزیزان داشتم، آنها را برای همکاری انتخاب کردم.

زمانی در ادامه، پیرامون دیگر فعالیتهای موسسهی«دلصدا» و همچنین همکاری مجدد خود با «حاج عبدالرضا هلالی» پس از ساخت ترانهی زیبای «امام رضا» توضیح داد: موسسات مختلفی در حوزههای اعتقادی و مذهبی کار میکنند. اما ما مقید هستیم که اثارمان انقلابی و سیاسی باشد. آثار بعدی ما در موسسه هم با موضوع محرم و 9دی خواهد بود و در آلبوم محرممان هدفمان شناساندن یزید زمان است. همچنین برای محرم همکاری جدیدی با «حاج عبدالرضا هلالی» انجام دادم که کلیپ عظیمی از آن ساخته خواهدشد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار