احسان سالمی به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری سری جدید «سینما روایت» از امروز/ کیفیت صدا و تصویر سالن اسوه ارتقا داده شد

مسوول برگزاری نشست‌های سینما روایت با اشاره به برگزاری سری جدید این برنامه گفت: نقاط ضعف سالن اسوه با گفت‌وگو و تعامل رفع شده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نمایش فیلم در این نشست‌ها با کیفیت استاندارد صدا و تصویر همراه باشد.
کد خبر: ۳۰۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 22July 2018

«احسان سالمی» مسوول برگزاری نشست‌های سینما روایت در گفت‌‎‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از برگزاری سری جدید نشست‌های تخصصی نمایش و نقد سینما روایت از امروز (یک‌شنبه 31 تیرماه) خبر داد و اظهار داشت: سری جدید این برنامه از امروز با نمایش و نقد فیلم «فیلشاه» شروع خواهد شد.

وی با اشاره به رویکردهای جدید سینما روایت گفت: در این دوره سعی کردیم فیلم‌های به‌روزتری را به برنامه بیاوریم و نمایش دهیم. اکران فیلشاه همچنان در سینماها ادامه دارد و ما نیز به همین دلیل این اثر سینمایی را انتخاب کردیم و در ادامه سعی می‌کنیم فیلم‌هایی را انتخاب کنیم که برای مخاطب جذاب باشد و همچنین در معرض نقد جدی قرار نگرفته شده باشد.

مسوول برگزاری نشست‌های سینما روایت عنوان کرد: با توجه به اینکه دسترسی مخاطب به آثار سینمایی از طریق شبکه پخش خانگی گسترده است ما حتماً می‌بایستی کارهایی را نمایش دهیم که هنوز وارد این چرخه پخش نشده باشند.

سالمی با تاکید بر اینکه سینما روایت در این دوره از منتقدان جوان دعوت به عمل خواهد آورد، ادامه داد: ما با بهره‌گرفتن از ظرفیت جوان منتقدان، چهره‌های سینما و دانشگاه تلاش می‌کنیم ترکیبی را چینش کنیم تا از همه ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

وی افزود: برنامه سینما روایت با توجه به سابقه بلندی که داشته در تعریف اولیه خود قرار بود پاتوقی برای فیلم دیدن و نقد جریان انقلابی سینما باشد. فکر می‌کنم در حوزه نقد نیز باید این نگاه وجود داشته باشد. یعنی اگر در حوزه فیلم در حال ضریب دادن به فیلم‌های شاخص هستیم باید در حوزه نقد نیز این نگاه دنبال شود و به ظرفیت جوان توجه داشته باشیم.

مسوول برگزاری نشست‌های سینما روایت به زمان این نشست اشاره کرد و تصریح کرد: این برنامه طبق روال سابق ساعت 17:30 یکشنبه‌های هر هفته در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی برگزار خواهد شد.

سالمی از آسیب‌شناسی دوره‌ قبل این نشست اشاره کرد و گفت: ما چندین جلسه آسیب‌شناسی نشست سینما روایت را برگزار کردیم و نقاط قوت و ضعف را بررسی کردیم. معتقدیم باید خروجی مناسبت‌تری را برای افزایش مخاطبین در ابعاد اطلاع رسانی، فعال شدن ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و... دنبال کنیم. در بعد پوشش رسانه‌ای نیز سعی کردیم با ارتباط با رسانه‌ها هماهنگی بهتری برای بازتاب خبری این برنامه داشته باشیم.

وی از رفع مشکلات سیستم صدا و تصویر سالن اسوه خبر داد و عنوان کرد: نقاط ضعف سالن اسوه با گفت‌وگو و تعامل رفع شده است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نمایش فیلم در این نشست‌ها با کیفیت استاندارد صدا و تصویر همراه باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار