مدیر تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری کارگاه غنی‌سازی کتب درسی بر اساس آموزه‌های دفاع مقدس

«احمد قاسمی» گفت: کارگاه غنی‌سازی کتب درسی بر اساس آموزه‌های دفاع مقدس با هدف آموزش و انتقال مفاهیم و ارزش‌های این دوران و ترویج فرهنگ جهادی، ایثار و مقاومت در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 23July 2018

کارگاه تخصصی غنی سازی کتب درسی براساس آموزه های دفاع مقدس آموزش و پرورش برگزار شد«احمد قاسمی» مدیر تحقیقات و پژوهش ادار‌ه‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بیرجند، اظهار داشت: کارگاه تخصصی غنی‌سازی کتب درسی براساس آموزه‌های دفاع مقدس، با حضور «احمد یارمحمدی» مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: این دوره با هدف آموزش و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهادی ایثار و مقاومت با استفاده از معارف غنی دوران دفاع مقدس و بسته‌های دیداری - شنیداری مناسب با فرهنگ بومی برای ابلاغ بر معلفان، کارشناسان و مدیران استانی و محلی برگزار شد.

مدیر تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: حمایت و مشارکت در تولید و ارائه محصولات فرهنگی ویژه آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه پنج ساعته است.

قاسمی یادآور شد: این کارگاه با حضور اساتید برجسته درس دفاع مقدس دانشگاه‌های استان، کارشناسان سازمان بسیج دانش آموزی استان، کارشناسان و فرهنگیان مسئول در تالیف کتب درسی آموزش و پرورش استان، کارکنان و کارشناسان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و پیشکسوتان نظامی دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار