معاون هماهنگ کننده نزاجا عنوان کرد؛

«پیوندهای آسمانی» طرحی برای ترویج ازدواج آسان در نیروی زمینی ارتش

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری طرح «پیوندهای آسمانی» از جمله طرح‌های بیست و هشت گانه «لبیک یا خامنه‌ای» این نیرو است که در راستای تحقق ازدواج آسان برای کارکنان جوان و فرزندان شاغلین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۰۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ - 25July 2018

فوری/// سخنرانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش///«پیوندهای آسمانی» طرحی برای ترویج ازدواج آسان در نیروی زمینی محوری ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن­ الحجج (ع) جشن ازدواج 146 زوج از کارکنان پایور و فرزندان شاغلین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی در قالب طرح «پیوندهای آسمانی» با حضور امیر «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم «مظفر میرزابیگی» رئیس بنیاد اکرام نزاجا، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال­ شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق صبح امروز در مجتمع رفاهی ثامن ­الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

امیر «جهانشاهی» در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت رضا (ع) اظهار داشت: بنا به تدابیر فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش، 28 طرح به نام«لبیک یا خامنه‌­ای» به منظور ارتقاء آمادگی رزمی و کیفیت بخشی به معیشت کارکنان در دستور کار نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: از این تعداد، هشت طرح مربوط به ارتقاء منزلت کارکنان و معیشت آنان است. این مراسم که با عنوان «پیوندهای آسمانی» میزبان زوج‌­های جوان از مجموعه کارکنان و شاغلین نیروی زمینی محوری ارتش است از جمله طرح­ های ارتقاء منزلت کارکنان به شمار می ­رود.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: طرح «پیوندهای آسمانی» در راستای تحقق ازدواج آسان که از تأکیدات مقام معظم رهبری است برای کارکنان جوان و فرزندان شاغلین در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از بانک حکمت ایرانیان، بانک ملت و قرض ­الحسنه کوثر که در برگزاری مراسم «پیوندهای آسمانی» نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی را یاری کردند، افزود: کاری که شما زوج‌های جوان و والدین شما انجام دادید باعث احیاء سنت الهی شد و شما را طبق فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) در جرگه بهترین امت حضرت رسول (ص) قرار داد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: والدین شما در این شرایط سخت زندگی با همتی که داشتند زمینه ازدواج شما را فراهم کردند. شما جوانان باید شاکر والدین خود باشید. اگر شاکر بودید  روزی شما زیاد می‌شود و کفران نعمت هم باعث عذاب الهی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به آیات و روایت در توصیه ­هایی به زوج ­های جوان گفت: به عنوان برادر کوچک شما توصیه­ هایی که بر گرفته از احادیث حضرات معصومین در خصوص سازگاری در زندگی و خوشبخت شدن در زندگی مشترک است را بیان می‌کنم. داشتن اخلاق نیکو، برخورداری از عفت و حیاء، وفادارا بودن، حفظ حرمت‌ها، مهربان و دلسوز بودن، داشتن حسن ظن، مدارا کردن، داشتن مناعت طبع، پرهیز از لجاجت و خوش زبان بودن از جمله ویژگی­ هایی هستند که در ایجاد فضایی سرشار از نشاط در زندگی مشترک مؤثر است.

عملیات اجرایی احداث 7 هزار واحد مسکونی سازمانی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی در کشور، که 464 واحد آن در مشهد است صبح امروز با حضور امیر «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی در محل خانه‌های سازمانی قرارگاه شمال‌شرق آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها