رئیس بنیاد اکرام نزاجا خبر داد؛

حضور 1670 نفر از جوانان خانواده نیروی زمینی ارتش در طرح «پیوندهای آسمانی»

رئیس بنیاد اکرام نزاجا گفت: از سال گذشته تا کنون در طرح «پیوندهای آسمانی» که توسط بنیاد اکرام نزاجا برگزار شده 1670 نفر از کارکنان و فرزندان شاغلین در نیروی زمینی ارتش شرکت داشتند.
کد خبر: ۳۰۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 25July 2018

حضور 1670 نفر از جوانان خانواده نیروی زمینی محوری ارتش در طرح «پیوندهای آسمانی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «مظفر میرزابیگی» رئیس بنیاد اکرام نزاجا در مراسم جشن ازدواج 146 زوج از کارکنان پایور و فرزندان شاغلین نیروی زمینی ارتش در استان خراسان رضوی که در قالب طرح «پیوندهای آسمانی» امروز در مجتمع رفاهی ثامن­ الائمه (ع) مشهد برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: طرح «پیوندهای آسمانی» بنا به تدبیر فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی و با هدف ارتقای منزلت کارکنان نزاجا و ترغیب کارکنان و فرزندان شاغلین برای انجام ازدواج آسان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از 28 طرحی که با عنوان «لبیک یا خامنه‌­ای» به منظور ارتقای توان رزمی و معیشت کارکنان در نظر گرفته شده 8 طرح مربوط به نیروی انسانی و ارتقاء منزلت آنها است که طرح «پیوندهای آسمانی» مهمترین آنها به شمار می­ رود. اجرای این هشت طرح به بنیاد اکرام نزاجا محول شده است.

میرزابیگی گفت: از سال گذشته تا کنون در طرح «پیوندهای آسمانی» که توسط بنیاد اکرام نزاجا برگزار شد 1670 نفر شرکت داشتند. این طرح به غیر از تهران که در چند مرحله اجرا شد در استان­‌های فارس و خراسان رضوی نیز طرح «پیوندهای آسمانی» عملیاتی شده که 40 میلیارد ریال هزینه به همراه داشته است.

وی افزود: در طرح «پیوندهای آسمانی» از سوی امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی اقلامی همچون یخچال فریزر، جارو برقی، اتو بخار و پلوپز که همه ساخت ایران است به عنوان کمک جهیزیه، به زوج‌های جوان اهدا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها