برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در مرز خسروی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: دعای عرفه با حضور عاشقان حضرت سید الشهداء(ع) در مرز خسروی برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ - 02October 2014

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: دعای پرفیض عرفه امسال با حضور عاشقان حضرت سید الشهداء(ع) از نقاط مختلف ایران اسلامی خصوصا زائرین استان کرمانشاه و دیگر استان ها در مرز خسروی برگزار می شود.

محمدی در ادامه افزود: مرز خسروی و بزرگراه کربلا یادآور خاطره شهدای گرانقدر وبزرگواری است که در این سرزمین مقدس آرمیده اند و همچنین یادآور خاطره آزادگان خصوصا  آزاده سرافراز حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی است که این سنت حسنه را درکشور بنا نهاده است.

وی گفت:تلاش مجموعه ستاد برگزاری مراسم دعای عرفه که مسئولیت آن با  فرماندار شهرستان قصرشیرین است برپایی با شکوه این مراسم و نیز تسهیل حضور گسترده امت حزب ا... جهت شرکت در این مراسم معنوی می باشد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان محمدی افزود: این مراسم معنوی در حرم شهدای گمنام سومار برگزار می گردد و برنامه مراسم مرز خسروی چنین است که شنبه ساعت 8 صبح  شروع  راه پیمایی از شهرستان قصرشیرین به طرف مرز خسروی و آغاز مراسم بعد از اقامه صلاتین ظهر وعصر خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها