سردار سلیمانی:

«ارتقای امنیت» و «توسعه خدمات» نماد موفقیت‌های ناجاست

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به گام‌های موفقیت‌آمیز ناجا در سال‌های اخیر، گفت: ارتقای سطح امنیت، توسعه خدمات و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نماد موفقیت ناجاست که رشدی فزاینده دارد.
کد خبر: ۳۰۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 01August 2018

«ارتقای امنیت» و «توسعه خدمات» نماد موفقیت‌های ناجاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در سومین دوره همایش خانوادگی فرماندهان عالی ناجا که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های فرماندهان پرتلاش این نیرو که با ایجاد آرامش در کانون خانواده، تکیه‌گاه همسران و پشتيبان موفقيت‌های پلیس خدمتگزار هستند، گفت: یکی از اهداف ارزشمند برگزاری اردوهای خانوادگی، پاسداشت زحمات و قدردانی از تلاش و همراهی خانواده‌هاست.

وی با اشاره به اینکه همه در رسالت و كاری كه برعهده گرفته‌ايم اگر در مسیر حق قرار بگیریم، برخوردار از مقام عبودیت و رستگاری خواهیم شد، گفت: ارزش‌های هر سازمانی در کشور به نقش و رسالتی است که برعهده دارد. با توجه به گستردگی ماموريت‌ها و تكاليفی كه برعهده پليس است، ارزش این سازمان مشخص می‌شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه امنیت و صحت، 2 عنصر لازم در رسیدن به آرامش است، خاطرنشان کرد: افراد می‌خواهند از تن و وجود سالمی برخوردار باشند و احساس هیچ‌گونه گزندی علیه خود و تعلقات‌شان نداشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سلامتی، صحت جسم و روح متاثر از امنیت است و محیط ناامن، آرامش انسان را مختل می‌کند، گفت: برقراری امنیت در تمام ابعاد آن بر عهده حاکمیت نظام سیاسی است و مسئولان موظف هستند، نیازهای اساسی کشور و ملت را تأمین کنند که در صدر این وظایف و مرتفع کردن نیازها، برقراری امنیت در محیط و اجتماع قرار دارد.

وی گفت: با توجه به این وظایف خطیر، اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن ایجاد امنیت در کشور به استناد قوانین و به اعتبار فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، نیروی انتظامی است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: در واقع نیروی انتظامی مسئول برقراری امنیت در همه امور جامعه است مانند برقراری امنیت در کسب و کار، آمد و شد، امنیت اخلاقی، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مقابله با کسانی که می‌خواهند سلامت جامعه را به خطر بیندازند و همچنین حفظ ارزش‌های انقلابی که این نشان دهنده جایگاه رفیع، نقش و مسئولیت خطیر پلیس در جامعه است.

معاون هماهنگ کننده ناجا این مسئولیت و جایگاه رفیع را برای کارکنان نیروی انتظامی، مسئولیتی بزرگ، ستودنی و افتخاری بزرگ دانست و با اشاره به اينكه ناجا در خط مقدم خدمتگزاری به جامعه قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی همه خدماتی که سازمان‌های مختلف در زمینه تامین امنیت جامعه ایفا می‌کنند را صادقانه و مسئولانه انجام می‌دهد.

سردار سلیمانی با اشاره به گام‌های موفقیت آمیز ناجا در سال‌های اخیر، گفت: ارتقای سطح امنیت، توسعه خدمات و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نماد موفقیت ناجاست که رشدی فزاینده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش و مسئولیت کلیدی فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: کارکنان ناجا بخش زیادی از ایام سال را در حالت آماده‌باش خدمت می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود تا با افتخار تسهیلات و خدمات بیشتری به آنان ارائه شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا به حرکت جهادی برای رفع دغدغه و مشکل مسکن کارکنان نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: گام‌های بلندی در این زمینه و حل مشکل مسکن بیش از 80 هزار تن از کارکنان فاقد مسکن که دهه اول خدمت خود را گذرانده‌اند، برداشته شده که با پیگیری فرماندهان اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، در این همایش، آیت الله ضیایی استاد طب اسلامی به نکاتی ارزشمند درخصوص حفظ سلامت روح و جسم و تعالی اخلاق اشاره کرد که با پرسش و پاسخ در موضوع انواع بيماری‌ها مورد توجه و استقبال حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار