درخواست بسیج دانشجویی زنجان از دولت:

برخورد عزتمندانه دستگاه دیپلماسی با یاوه گویی های نخست وزیر انگلستان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای خطاب به دولت گفت: انتظار ما از دولت ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی‌های همه مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث است.
کد خبر: ۳۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ - 02October 2014

برخورد عزتمندانه دستگاه دیپلماسی با یاوه گویی های نخست وزیر انگلستان

به گزارش دفاع پرس، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
گویا ماجرای فریبکاریها و کینهتوزیهای روباه پیر پایانی ندارد و توهم قرنها استعمارگری هنوز بر روح و جانشان مستولی است. نخست وزیر انگلیس به نظر فراموش کرده که دیگر دوران زورگویی و چپاول ملت ها به ویژه ملت بزرگ ایران سرآمده است که در سخنانی گستاخانه در مجمع سازمان ملل ایران را حامی گروههای تروریستی و از ناقضان حقوق بشر خوانده و از تغییر برنامههای هستهای کشورمان سخن می گوید.
 
احتمالا جناب کامرون فراموش کرده اند که جنایات و خیانتهای دولتمردان انگلیس در طی دهههای گذشته هیچگاه از حافظه ملت با بصیرت ایران اسلامی پاک نخواهد شد، جنایاتی همچون ایجاد اختلافات مذهبی در میان ملتهای مسلمان با خلق گروههای ملحد و منحرف چون وهابیت و بهائیت و حمایت از گروههای تروریستی از جمله داعش، القاعده، منافقین و اشغال نظامی ایران در سالیان متمادی،چپاول و به غارت بردن منابع و ثروت های ملی کشور ، دست داشتن در کودتای ننگین۲۸ مرداد ،کمک های تسلیحاتی و مالی به رژیم بعثی صدام در هشت سال دفاع مقدس، نقش موثر و غیر قابل انکار در فتنه ۸۸ علیه ملت ایران و دهها جنایت دیگر.
 
جای بسی تعجب و تاسف از دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید است که با انفعال تمام در مقابل روباه پیر استعمار ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را هزینه ملاقات با شخصی می کند که کشور متبوعش نه تنها سابقه کینهتوزی اش با ملت ایران کاملا آشکار است، بلکه از شرکای اصلی جنایات رژیم کودککش صهیونیستی درقتل عام زنان و کودکان غزه در جنگ اخیر بوده و خود به وجودآورنده گروههای تروریستی و از حامیان داعش در جنگ با دولت و ملت سوریه و عراق به شمار می رود. حال که ایران اسلامی به عنوان ابر قدرت منطقه ای در مقابل زیاده خواهی قدرت های فرامنطقه ای از جمله آمریکا و انگلیس خبیث ایستاده است جا دارد که دستگاه دیپلماسی کشور نیز از موضع عزت و اقتدار برخورد نموده و همانند شهدا که درهشت سال دفاع مقدس از منافع و عزت ایران اسلامی دفاع کردند، در خط مقدم جبهه دیپلماتیک نیز همین افتخار آفرینی را شاهد باشیم.
 
ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان زنجان خواستار برخورد عزتمندانه دستگاه دیپلماسی با یاوه گویی های نخست وزیر انگلستان، حذف این کشور را از مذاکرات هستهای و عدم ارتقاء روابط و بسته ماندن سفارت جاسوسی روباه پیر تا عذر خواهی رسمی آنان میباشیم و حداقل انتظار ما از دولت ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی های همه مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث میباشد.
 
انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها