مفتح در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی از مسؤولان به فساد مالی آلوده شده‌اند/ عده‌ای از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تعهدپذیری برخی از مسوولان در خدمت‌رسانی به مردم گفت: مسوولانی که فساد در آ‌ن‌ها نهادینه شده‌است، نمی‌توانند وضعیت نابسامان معیشت مردم را درک کنند.
کد خبر: ۳۰۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ - 08August 2018

فساد مالی در برخی مسوولان رخنه کرده/ عده‌ای از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اندمحمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این‌که سوء مدیریت برخی از مسوولان باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی کنونی کشور شده است، اظهار داشت: چرا کسی به‌طور جدی پیگیر مطالبات مردم نیست؟ ایجاد وحدت و همدلی میان مسوولان لازمه اقدام در جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم است؛ اما این‌که هر مسوولی مدام از وحدت و انسجام صحبت کند و در عمل هیچ برنامه‌ای نداشته باشد، دچار توهم شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم دانست و خطاب به قوه قضائیه گفت: چرا در نشر اسامی کسانی که با سوءاستفاده از اخذ دلار دولتی فساد مالی انجام دادند، تعلل صورت می‌گیرد؟ آن‌ها آقازاده هستند؟ اگر من نماینده هم مرتکب فساد و یا هر خطای نابخشودنی دیگری شده‌ام این وظیفه قوه قضائیه است که آشکارا اعلام کند. این وظیفه مسوولان است که برای مردم شفاف‌سازی کنند که چه کسانی مسبب این همه گرفتاری‌هایشان هستند.

مفتح اشرافی‌گری برخی مسوولان را علت اصلی غفلت آن‌ها از مردم عنوان کرد و گفت: کسی که با فساد و پول‌های گزاف درهم آمیخته شده، نمی‌تواند وضعیت نابسامان معیشتی مردم را درک کند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل (ره) تصریح کرد: رسیدگی به امورات مردم یکی از تاکیدات امام خمینی(ره) بود که متاسفانه در جامعه کنونی عده‌ای از مسوولان با عدم رعایت این موضوع مهم از مسیر انقلاب دور شدند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها