حبیبی:

«مرگ بر غارتگر بیت‌المال» شعار ملی شده است/ دولت و قوه قضائیه پاسخگوی این مطالبه باشند

دبیرکل حزب مؤتلفه با بیان اینکه در نمازهای جمعه سراسر کشور شعار «مرگ بر غارتگر بیت‌المال» تبدیل به یک شعار ملی شده است، گفت: دولت و قوه قضائیه باید پاسخگوی این مطالبه مردم باشند.
کد خبر: ۳۰۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 12August 2018

«مرگ بر غارتگر بیت‌المال» شعار ملّی شده است/ دولت و قوه قضائیه پاسخگوی این مطالبه باشندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حزب موتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه در پایان نشست دبیران حزب اظهار داشت: ترامپ نیاز به عکس یادگاری با مسوولان ایرانی دارد. با این عکس هیچ مشکلی در روابط دو کشور حل نمی‌شود مثل عکس یادگاری که ترامپ با رهبر کره شمالی یا رئیس جمهور روسیه گرفت و هیچ مسئله‌ای هم در این ملاقات‌ها حل نشد.

وی افزود: رفتار ترامپ با یک پیمان بین‌المللی که امضای پنج قدرت جهانی پای آن است، به گونه‌ای است که باب هرگونه مذاکره و گفت‌وگو را حداقل تا موقع حضور وی در کاخ سفید بسته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما باید ایمان داشته باشیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ترامپ با نقص عهد خود پای در مهلکه‌ای گذاشته است که از آن نجات پیدا نخواهد کرد.

حبیبی با اشاره به برگزاری مانور قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز گفت: برگزاری این مانور نشان داد پیامی که ترامپ می‌تواند از ایران بشنود فقط مقاومت، مقاومت و مقاومت است.

وی تاکید کرد: ملت ایران همانند 40 سال گذشته همچنان پای آرمان‌های اسلامی و انقلاب ایستاده است و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

حبیبی گفت: متأسفانه رئیس جمهور مطالبی را مطرح کرد که ربطی به مسائل مردم نداشت. او باید از وضعیت پدیدآمده در بازار ارز، طلا، خودرو و نیز موضوع احتکار کالاهای مورد نیاز مردم عذرخواهی می‌کرد و مسوولان ذی‌ربط را بازخواست و قول ترمیم کابینه را می‌داد.

وی تاکید کرد: موضوع رفراندوم ربطی به موضوعات مبتلا به جامعه ندارد، مردم اکنون از دولت در برابر عربده‌کشی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا دفاع می‌کنند. رئیس جمهور باید از این حمایت برای پیشبرد سیاست‌های خود استفاده کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در کشور بن بست نداریم اما مشکلات لاینحلی داریم که باید با سرپنجه تدبیر حل شود. یک جریان هر روز مشکل آفرینی می‌کند و آدرس غلط به مردم و جامعه می‌دهد.

حبیبی برخورد با فساد در هر مرتبه‌ای را ضروری دانست و گفت: مردم واقعا منتظر یک برخورد جدی با مفسدین هستند، سازمان تعزیرات که زیر نظر دولت است باید در این مقطع فعال شود و به این مطالبه مردمی پاسخ دهد.

وی تاکید کرد: در نمازهای جمعه سراسر کشور شعار «مرگ بر غارتگر بیت المال» تبدیل به یک شعار ملی شده است، دولت و قوه قضائیه باید پاسخگوی این مطالبه مردم باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار