ملک‌شاهی‌ در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مذاکره با آمریکا راهگشای مشکلات اقتصادی کشور نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که گمان می‌کنند مذاکره با آمریکا می‌تواند راهگشای بحران‌های پیش روی اقتصاد ما باشد، نه‌تنها در اشتباه هستند، بلکه همت و عزم جدی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور ندارند.
کد خبر: ۳۰۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 18August 2018

.«محمدرضا ملک‌شاهی» عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: ما ظرفیت‌های بالقوه‌ای در داخل کشور داریم که با بهره‌گیری از آنها می‌توانیم وضعیت نابسمان معیشتی مردم را بهبود بخشیم. یکی از دلایل مهمی که باعث شده اقتصاد کشور به چالش کشیده شود، ضعف در مدیریت و ناکارآمدی برخی مسوولان سالخورده و بی‌انگیزه است.

وی با بیان اینکه باید در پست‌های مدیریتی کشور جوان‌گرایی حاکم شود، افزود: حضور برخی از مسوولان ناتوان و سالخورده که از تخصص‌های لازم هم بهره‌مند نیستند باعث شده که اقتصاد کشور دچار آسیب شود؛ لذا می‌بایست برای جلوگیری از این وضعیت نابسمان، جوانان لایق و با انگیزه را در پست‌های مهم به کار‌گیری کنیم.

نماینده مردم شهرستان خرم‌آباد با توجه به اعمال تحریم‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: ضعف مدیریتی و نداشتن نقشه راه برخی مسوولان در کنار فشارهای اقتصادی آمریکایی‌ها موجب شده تا وضعیت معیشتی مردم در شرایط خطرناکی قرار گیرد؛ لذا کسانی که گمان می‌کنند مذاکره با آمریکا می‌تواند راهگشای بحران‌های پیش روی اقتصاد ما باشد، نه‌تنها در اشتباه هستند، بلکه همت و عزم جدی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور ندارند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اشرافی‌گری برخی از مسوولان گفت: عده‌ای به واسطه قرار گرفتن در پست و مقام‌های مهم و مختلف در کشور، تمام توجه خود را به مال‌اندوزی معطوف کرده‌اند و هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام نمی‌دهد و به هیچ وجه حاضر هم نیستند، عرصه را برای جوانان خالی کنند.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده که هرگاه به جوانان اعتماد کردیم چیزی جز منفعت نصیبمان نشده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار