نامه یک دانش آموز انقلابی به امام خمینی (ره)/ ما باید صدام و صدامیان را نابود کنیم

«نورعلی بشیری» در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «ای امام عزیز، ما بچه‌های انقلابی می‌خواهیم به جبهه‌های حق علیه باطل برویم تا صدام و صدامیان را نابود کنیم و اگر پیروز و سالم برگشتیم و راه کربلا و قدس را آزاد کردیم، باز می‌آییم و به درس خود ادامه می‌دهیم.»
کد خبر: ۳۰۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 23August 2018

نامه یک دانش آموز انقلابی به امام خمینی (ره)/ ما باید صدام و صدامیان را نابود کنیمبه گزارش خبرنگار ساجد، «نورعلی بشیری» در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۶۲ از استان مازندران شهرستان بهشهر برای امام خمینی (ره) نامه‌ای نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:

« به نام خدا

خدمت رهبر گرامی، روح خدا، خمینی بت شکن

سلام، پس از تقدیم عرض سلام، سلامتی و طول عمر شما را از خداوند قهّار، خواهان و خواستارم و امیدوارم که حال مبارک شما، خوب و خوش بوده باشد.

اگر احوالی از اینجانب، نورعلی بشیری، فرزند محمدعلی بشیری را خواسته باشید، خوب و الحمدالله به دعا گویی جان و عمر عزیز شما، شب و روز، سرنماز مشغولم.

رهبر گرامی، سرور من، روح خدا، از شما تقاضا دارم که فرمان دهید، مدرسه را تعطیل کنند، تا ما بچه‌های انقلابی، ثبت نام نماییم و به جبهه‌های حق علیه باطل برویم تا صدام و صدامیان را نابود کنیم و اگر پیروز، صحیح و سالم برگشتیم و راه کربلا و قدس را آزاد کردیم، باز می‌آییم و به درس خود ادامه می‌دهیم.

در ضمن پدر و مادر و برادرانم برای طول عمر و زنده مانده شما، دعا و سلام می‌رسانند.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی (عج)، خمینی را نگهدار.

از عمر ما بکاه و عمر رهبر افزا

مرگ بر آمریکا و شوروی و اسرائیل و صدام.

اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.‌

این نامه ناقابل، تقدیم از

نورعلی بشیری

۱۳۶۲/۸/۱۹»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها