امیر سیاری:

مراسم تحلیف دانشجویان ارتش با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده ارتش از برگزاری مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های ارتش با حضور فرمانده معظم کل قوا طی روزهای آینده در نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 21August 2018

برگزاری مراسم تحلیف دانشجویان ارتش با حضور فرمانده معظم کل قوابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار داشت: بعد از این مراسم شما دانشجویان باید به نوشهر رفته تا در آنجا مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی را در محضر فرمانده معظم کل قوا برگزار کنید؛ مراسمی که انعکاس بسیاری در رسانه‌های جهان خواهد داشت.

وی ادامه داد: این مراسم تحلیف بازتاب مثبتی از توانمندی‌های دفاعی کشورمان را به جهانیان مخابره می‌کند؛ به عبارت دیگر نظم و ترتیب و اقتدار و اعتماد به نفس شما دانشجویان در مراسم تحلیف آن هم در حضور بالاترین شخصیت کشور تمام تحلیل‌گران را متوجه توان بازدارندگی و رزمی ما می‌کند.

امیر سیاری تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا مقتدرانه‌ترین و منظم‌ترین مراسم دانش‌آموختگی را با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حفظ تمامیت ارضی و دفاع از استقلال کشور، ماموریت‌های اصلی ارتش است، گفت: ما باید آنقدر توانمندی داشته باشیم که دشمن فکر تجاوز به مغزش راه ندهد و بداند که اگر این حماقت را بخواهد انجام دهد با پاسخ کوبنده ما مواجه می‌شود.

امیر سیاری با بیان اینکه‌‌ سلاح‌ها و مهماتی که امروز در دسترس ارتش است، تماماً سلاح‌های پیشرفته‌ای است که با علم و دانش روز ساخته شده است، تاکید کرد: ما اگر علم و دانش روز را نداشته باشیم، نه می‌توانیم سلاح‌ پیشرفته بسازیم و نه از سلاح‌های پیشرفته استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: توانمندی امروز ارتش در بحث تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز، با ابتدای انقلاب و زمان دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها