مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

انتقال صحیح مباحث مرتبط با دوران دفاع مقدس به دانشجویان

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با اشاره به اهمیت نقش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: در شرایط حاضر نیازمند انتقال اطلاعات صحیح و بدون اغراق به دانشجو هستیم تا هویت فرهنگی ما دچار دستبرد نشود.
کد خبر: ۳۰۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ - 27August 2018

انتقال صحیح مباحث مرتبط با دوران دفاع مقدس به دانشجویانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات این اداره‌ کل برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب بنیان فرهنگی کشور، اظهار داشت: در شرایط کنونی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان می‌تواند تا حدود زیادی تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کند.

وی به اهمیت نقش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در شرایط حاضر نیازمند انتقال اطلاعات صحیح و بدون اغراق از دوران طلایی دفاع مقدس به دانشجویان هستیم تا هویت فرهنگی ما دچار دستبرد نشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران با دوران طلایی دفاع مقدس بیمه شده است و استفاده از تجربیات این دوران می‌تواند ما را در مقابل هجمه‌های دشمنان مصون نگه دارد.

در این نشست مصوب شد که اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در هر ترم نمره‌ای به تحقیق و پژوهش میدانی در حوزه دفاع مقدس اختصاص دهند و هر استاد یکی از عملیات‌هایی که استان در آن نقش داشته است را جهت تهیه بسته آموزشی آماده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها