مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع):

دشمنان انقلاب اسلامی از منطق قرآنی ملت ما واهمه دارند

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مرکز ثقل دشمنی­ های استکبار از آمریکا گرفته تا مرتجعین منطقه، این است که ما به معنای حقیقی متمسک به قرآن هستیم. مباحثی همچون انرژی هسته ­ای، توان موشکی و حقوق بشر بهانه­ هایی بیش نیستند. آنها از اینکه منطق قرآنی ما واهمه دارند.
کد خبر: ۳۰۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ - 28August 2018

دشمنان انقلاب اسلامی از منطق قرآنی ملت ما واهمه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین افتتاحیه مسابقات قرآن کریم مرحله استانی ویژه کارکنان رسمی و وظیفه سپاه امام رضا (ع) با حضور سردار «حسینعلی یوسفعلی ­زاده» مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز (سه ­شنبه) در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی­ زاده در این مراسم اظهار داشت: حضرت رسول (ص) قرآن را به عنوان ثقل در میان امت اسلامی به ودیعه گذاشت. قرآن چراغ هدایت و کتاب انسان­ ساز است که دل را جلا و جان­ ها را شستشو می ­دهد.

وی افزود: در ایام عید ولایت و امامت هستیم. قطعاً تمسک به دو ثقل قرآن و اهل بیت که پیامبر مکرم اسلام (ص) در بین امت اسلامی به ودیعه گذاشتند سند نجات، ضامن موفقیت و عامل پیشرفت جهان اسلام خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قرآن کریم هم به حافظ و هم به محافظ نیاز دارد. این مهم با پیروزی انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد. در طول حیات انقلاب و به ویژه در نیروهای مسلح بر روی حفظ و محافظت از قرآن تمرکز شده است. مردم کشورمان در طول 40 سال حکومت جمهوری اسلامی در ایران حامی، حافظ و محافظ اسلام بوده و هستند تا احکام و فرامین الهی زمین نماند و آیات قرآنی در تمام شئون زندگی اجرایی شود.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: سپاه و بسیج محور و مبنای نقش آفرینی خودش را در عرصه­ های مختلف تحقق احکام نورانی اسلام و عملیاتی شدن مفاهیم و مبانی قرآنی قرار داده است.

یوسفعلی ­زاده ادامه داد: مرکز ثقل دشمنی­ های استکبار از آمریکا گرفته تا مرتجعین منطقه، این است که ما به معنای حقیقی متمسک به قرآن هستیم. مباحثی همچون انرژی هسته ­ای، توان موشکی و حقوق بشر بهانه ­هایی بیش نیستند. آنها از اینکه منطق اصلی ما قرآنی است واهمه دارند. بر اساس قرآن است که ما با طاغوت و ظالم کنار نمی­ آئیم و ژاندارم و متجاوز نیستیم. نظام مقدس جمهوری اسلامی که زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) است محصول تمسک به قرآن و اطاعت از عترت است. امروز ولی فقیه که نایب امام زمان(عج) است سکان­دار این حرکت الهی است.

وی در پایان گفت: افتخار می ­کنیم که متمسک به قرآن، حافظ و محافظ قرآن هستیم. افتخار سپاه، پاسداری از انقلاب است. اسلام در قرآن ترسیم و بوسیله اولیاء الهی تفسیر شده؛ لذا سپاه پاسداران به عنوان مدافع انقلاب، بهره ­مندی از هدایت ­های قرآن کریم را در جهت پیشبرد اهداف خود در دستور کار قرار داده است.

در سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سپاه امام رضا(ع) در بخش برادران، 240 نفر از نیروهای پایور و وظیفه و در هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل سپاه امام رضا(ع) 60 نفر شرکت کرده ­اند. در بخش برادران، متسابقین در رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ (5، 10، 15، 20 و 30)، مفاهیم سطح ۱ و ۲ و در بخش خواهران در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ (5، 10، 15، 20 و 30)، مفاهیم سطح 1 و 2 به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار