فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع):

خدمت به مردم از مهمترین روش‌های مقابله با دشمن است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: در شرایط امروز جامعه، سپاه خود را موظف می‌داند که در هر عرصه‌ای به مردم خدمت‌رسانی کند و از بار مشکلات آنان بکاهد، زیرا امروز خدمت به مردم از مهمترین روش‌های مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۳۰۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 01September 2018

خدمت به مردم از مهمترین روش‌های مقابله با دشمن استگروه استان‌های دفاع‌پرس عباس جهان تاب: سردار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در نشست خبری با خبرنگاران، برنامه رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج» سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) را در استان البرز با عنوان «وحدت، ایستادگی، پیشرفت» تشریح کرد.

این مسئول با اشاره به رزمایش بزرگ عاشورایی بسیج در روز 12 شهریورماه در سطح استان البرز اظهار داشت: این رزمایش به صورت تخصصی و در مدت زمان 24 ساعت با تحت پوشش قراردادن 19 گردان بیت المقدس استان البرز در دو قالب رزمی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی افزود: رزمایش عاشورایی بسیج نشان دهنده انسجام، اتحاد و قدرت نمایی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. این رزمایش در استان هایی که تحت پوشش گردان های بیت المقدس هستند به صورت همزمان و با یک رمز واحد اجرا می‌شود.

مولایی یادآور شد: یکی از ماموریت‌های این رزمایش تقویت نیروهای انقلابی و بسیجی است. این رزمایش سراسری مانند همیشه نشانه‌ای از مردمی بودن سپاه و بسیج است تا در شرایطی که تهدیدهای خارجی و مشکلات اقتصادی مردم را تحت فشار قرارداده است ما در وسط میدان و در کنار مردم باشیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به این که سپاه پاسداران همیشه در کنار مردم بوده و است، ابراز داشت: در شرایط امروز جامعه سپاه خود را موظف می‌داند که در هر عرصه‌ای به مردم خدمت‌رسانی کند و از بار مشکلات آنان بکاهد، زیرا امروز خدمت به مردم از مهمترین روش‌های مقابله با دشمن است.

وی افزود: یکی از شاخه‌های رزمایش فعالیت بسیج سازندگی است. اعزام متمرکز گروه‌های جهادی در دو قالب سازندگی و فرهنگی در بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و بسیج محلات استان انجام می‌گیرد و مورد استقبال جوانان آگاه و متخصص واقع شده است. گروه‌های جهادی استان البرز تحت 60 گروه سازندگی به سراسر استان البرز اعزام شده‌اند و فعالیت آنان تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: هزینه‌های برگزاری اردوهای جهادی و تامین بودجه برنامه های اجرایی آنان به عهده سپاه پاسداران است، ولی کمک‌های خیرین، مردم روستا و در برخی موارد کمک‌های دولتی نیز سودمند بوده است. ما برای اجرای تمام این طرح‌ها از کمک خود روستاییان بهره می‌بریم که این کمک‌ها شامل حضورشان در اردوهای جهادی و همین طور کمک‌های نقدی داوطلبانه آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در سال 96 توانستیم 84 پروژه را به اتمام برسانیم، متذکر شد: در سال 97 نیز پروژه‌‌های اجرایی بسیج سازندگی با آماری 2 برابر سال گذشته در حال اجراست که تحت عنوان «طرح کرامت» در مناطق محروم و کم برخوردار با هدف محرومیت‌زدایی و با شاخص اجرای کوتاه مدت، زود‌بازده و عام المنفعه بودن اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها