بیرانوند خبر داد؛

برگزاری هشتمین همایش جهادی مهرورزی در خرم آباد

«نرگس بیرانوند» گفت: 14 شهریورماه همایش جهادی مهرورزی با همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه «آبشار عاطفه ها» در خرم آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 01September 2018

برگزاری هشتمین همایش جهادی مهرورزی در خرم آباد«نرگس بیرانوند» مدیر موسسۀ خیریه «آبشار عاطفه ها» در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در خرم آباد، اظهار داشت: موسسۀ بین المللی  خیریه آبشار عاطفه ها در سراسر کشور 400 شعبه دارد.

وی با اشاره به همکاری استان ها در برگزاری همایش ­­­ها و اهدا جهیزیه از طرف این نهاد مردمی به نوعروسان نیازمند، گفت: با مشارکت همه استان های کشور، هر بار یکی از استان ها برای برگزاری همایش و اهدا جهیزیه انتخاب می شود.

بیرانوند با بیان اینکه معمولاً در استان های برخوردار کمک ها جمع آوری می شود و در استان های محروم توزیع می شود، افزود: استان لرستان هشتمین استانی است که شاهد برگزاری همایش جهادی مهرورزی است.

مدیر موسسۀ خیریه «آبشار عاطفه ها» در لرستان تصریح کرد: موسسۀ خیریه «آبشار عاطفه ها» در هر استانی چندین شعبه دارد و کمک های مردمی را برای اهدا جهیزیه به نوعروسان نیازمند جمع آوری می کند.

وی گفت: موسسه آبشار عاطفه ها در استان لرستان 11 شعبه دارد که در سطح شهرستان های این استان فعالیت می کنند.

بیرانوند افزود: 14 شهریورماه همایش جهاد مهرورزی با همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه «آبشارعاطفه ها» در سالن اجتماعات بانک صادرات واقع در میدان  22 بهمن خرم آباد، با حضور مدیر عاملان بزرگترین نهاد خیریه کشور، نوعروسان تحت پوشش این نهاد و خانواده های آنها، تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی و مردم برگزار می شود و در این مراسم حواله 500 سری جهیزیه تقدیم نوعروسان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار