جانباز 2 جبهه به قافله شهدا پیوست

«ابوالفضل گونه‌فراهانی» از یادگاران دوران دفاع مقدس و از جانبازان جنگ در سوریه، روز گذشته به شهادت رسید.
کد خبر: ۳۰۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ - 05September 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جانباز «ابوالفضل گونه‌فراهانی» از  موسسان و اعضای هیات مدیره جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی روز گذشته (13 شهریورماه) پس از گذشت سال‌ها رنج و مشکلات ناشی از جانبازی به قافله شهدا پیوست.

پیکر این شهید بزرگوار امروز (14 شهریورماه) با حضور خانواده، دوستان و همرزمانش تشییع و در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

بر اساس این گزارش، شهید گونه‌فراهانی به عنوان یک جانباز 70 درصد شیمیایی جنگ تحمیلی در صداقت، خدامحوری، ولایت‌مداری، انجام فرایض دینی، عمل به قرآن، پایبند بودن به اخلاق اسلامی، خدمت‌رسانی به مردم و در مهرورزی اسطوره بود. 

جانباز دو جبهه به غافله شهدا پیوست

وی از مشکلات تنفسی، پوست و گوارش که ناشی از آسیب شیمیایی بود، رنج می‌برد. شهید گونه‌فراهانی هرگز اجازه نداد که اطرافیانش از درد و رنج‌های او با خبر شوند و با وجود چنین شرایطی به یاری همرزمان قدیمش می‌رفت و گره از مشکلات آن‌ها می‌گشود.

این شهید بزرگوار در سال 95 در کرکوک به جنگ با داعش رفت و مجروح شد. از آنجایی که دیگر توان جنگیدن نداشت، فعالیت‌هایش را در قالب‌های دیگری ادامه داد. وی در راهپیمایی اربعین در مسیر نجف از طرف نیروی انتظامی غرفه امنیتی ایجاد کرد و به خدمت رسانی پرداخت.

وی در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو چهار راه استامبول نیز برای کمک رسانی خود را به آنجا رساند و بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش‌سوزی به بیمارستان منتقل شد که حدود یک سال درگیر بیماری بود و سه مرتبه به کما رفت.

جانباز دو جبهه به غافله شهدا پیوست

قرار بود این شهید بزرگوار سال گذشته به عنوان نماینده جانبازان شیمیایی در سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی شرکت کند؛ ولی پزشکان اجازه پرواز به او ندادند.

وی در ماه رمضان امسال در ضیافت عشق جمعیت مصدومین شیمیایی در مجتمع سرچشمه با ویلچر روی سن رفت و برای قدردانی از همسرش با اعطای دسته گل از او تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار